Gå til innhold

Jeg kjeder meg og lurer på noe:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når mannlige skuespillere filmer sexscener, hvordan unngår de å få ereksjon? Eller bryr de seg ikke?

Anonymous poster hash: 48200...62f

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Når mannlige skuespillere filmer sexscener, hvordan unngår de å få ereksjon? Eller bryr de seg ikke?

Hihi, morsomt!

Kanskje de gjør som eksen min og tenker "lapskaus med innvollsorm, lapskaus med innvollsorm"?

Skrevet

HAHA det lurer faktisk jeg på og, hadde de samme tankene her om dagen.. 

Anonymous poster hash: 8a3fe...331
Skrevet

Hihi, morsomt!

Kanskje de gjør som eksen min og tenker "lapskaus med innvollsorm, lapskaus med innvollsorm"?

😂

Skrevet

Kanskje de bruker pansertruse?

Eller har en vanlig pute i skrittet, mellom seg og den kvinnelige skuespilleren?

Anonymous poster hash: 2c453...c6c

Skrevet

Eller så er det bare ikke så erotisk og sensuelt som det ser ut som 😉

Skrevet

Eller så er det bare ikke så erotisk og sensuelt som det ser ut som

Det er jo ikke alle som er ekshibisjonistiske seksuelt selv om de er skuespillere. I så tilfelle kan det nok være ganske vanskelig å få den opp når man har producer, regissør, flere kamerafolk, flere lydfolk, flere lyssettere, sminkører ++ rundt når sexscenen skal spilles inn ;)

Ellers vil jeg tro at alle er profesjonelle nok til å vite at en ereksjon kan oppstå i en slik situasjon uansett, men at det ikke nødvendigvis betyr noe mer enn en mekanisk tenning. På den andre siden så er det vel ikke uten grunn at det har vært flere forhold som har utviklet seg mellom hovedrolleinnehavere etter at de har spilt sammen ;)

Anonymous poster hash: 2c10b...7fb

Skrevet

Vet at ewan mcgregor fikk stå i en scene en gang. Han fortalte det selv i et intervju noen år tilbake ;)

Anonymous poster hash: 97bab...a23

Gjest Antarctica
Skrevet

Eller så er det bare ikke så erotisk og sensuelt som det ser ut som 😉

Tipper det er svett, pinlig og klønete!

Skrevet

Hihi, morsomt!

Haha! Min eks tenkte på moren sin når det ikke passet seg å bli hard :P 😂

Anonymous poster hash: 5d25a...75a

Skrevet

Det er jo de av dem som har fått ereksjon under innspillingen, som de sier "til tross for alt, mot alle ods", de unnskylder det oven for medspilleren, også er det ikke mer de sier om den saken. Husker ikke i farten hvem det var, men er ikke så lenge siden.

Uansett, så er det jo ikke bare de to + kamera.. Det er jo gjerne 20+ i settet, føler seg nok mer enn beglodd da, og får det opptatt med å huske "sensuelt og elskverdig" hehe :)

Anonymous poster hash: 5822a...661

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...