Gå til innhold

Teoriprøve bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta lappen i sommer, når jeg får feriepengene mine. Og så tenkte jeg å ta teoriprøven nå i april, før jeg skal begynne med noe kjøring.. Noen som har gjort dette før? Det er vel fult mulig det? :)

Anonymous poster hash: 38f30...136

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder på nå. Har ikke tatt teorien,men den må taes før man får bestilt oppkjøring. Er du under 25 år må du ha trafikalt grunnkurs. Ja, det er helt mulig å kjøre opp før sommer om du begynner nå og det ikke er mye kø. Min kjørelærer har fått masse ekstra elever pga en som er i permisjon og dette hemmer meg litt. Jeg får færre kjøretimer og det tar lengre tid 😭

Anonymous poster hash: 911f4...e43

Skrevet

Det er fullt mulig, jeg gjorde det. Jeg tok netttester til jeg kunne kunne det meste og besto ca 10 prøver hjemme på rad. Da dro jeg til biltilsynet og nailet det :)

Anonymous poster hash: 6d3f9...c26

Skrevet

Dersom du er ferdig med det du trenger av Trafikalt grunnkurs (hele grunnkurset om du er under 25, og kun førstehjelp og mørkedemo om du er over) er det bare å dra å ta teorien 😊 Anbefaler alle å ta teorien så fort som mulig, da vil det bli enklere å forstå kjøringen, og det vil gå raskere å få bestilt førerprøve 😊 Lykke til!

Hilsen trafikklærer :-)

Skrevet

Jeg syns ikke teorien var noe særlig vanskelig. Jeg betalte for å bruke sidene til teoritentamen, og den var super. Jeg leste ikke, men tok prøven der sikkert hundrevis av ganger. 

Besto på første forsøk. https://teoritentamen.no/

Anonymous poster hash: a4670...c68
Skrevet

Jeg syns ikke teorien var noe særlig vanskelig. Jeg betalte for å bruke sidene til teoritentamen, og den var super. Jeg leste ikke, men tok prøven der sikkert hundrevis av ganger.

Besto på første forsøk. https://teoritentamen.no/

Anonymous poster hash: a4670...c68

Dummeste jeg leser.. Sitter man bare med de prøvene på nett, lærer du bare det som står som spørsmål/svar.. Teori handler om så mye mer..

Hva er målet? Å bestå teoriprøven, eller å ha nok kunnskap til å bli en dyktig sjåfør?

Anonymous poster hash: f72ac...13d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...