Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Våknet i dag tidlig av at jeg var "full" i magen. Kjentes ut som om jeg hadde hatt forstoppelse i dagevis, uten at jeg har det bare at det sitter oppe i brystet. Kjennes ut som om jeg skal rape faktisk. Noen som vet hva dette kan være? Er veldig ubehagelig. Har flydd på do i hele dag, men det hjelper ikke. Er småkvalm også. Kan ikke fly til legen for alt mulig, derfor spør jeg her! Anonymous poster hash: 6e0f2...e37
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Kan du ha spist noe de siste dagene som har gitt deg mye luft i magen? Det kan gi press oppover mot brystet og gi kvalme også. Anonymous poster hash: 6cfc8...3b0
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 Kan du ha spist noe de siste dagene som har gitt deg mye luft i magen? Det kan gi press oppover mot brystet og gi kvalme også. Anonymous poster hash: 6cfc8...3b0 Kommer ikke på noe unormalt..:/ Kanskje det ble for mye snop i går SOG et halvt glass vin på toppen av det.. Kan jo være.. Anonymous poster hash: 6e0f2...e37
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #4 Skrevet 27. mars 2016 Kommer ikke på noe unormalt..:/ Kanskje det ble for mye snop i går SOG et halvt glass vin på toppen av det.. Kan jo være.. Anonymous poster hash: 6e0f2...e37 Får ikke unormalt med luft ut da... Kan det likevel være luft? Noen tips til hva som kan hjelpe? Anonymous poster hash: 6e0f2...e37
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 Kommer ikke på noe unormalt..:/ Kanskje det ble for mye snop i går SOG et halvt glass vin på toppen av det.. Kan jo være.. Anonymous poster hash: 6e0f2...e37 Det kan være mer enn nok. Om du har hatt flere slike dager med litt annen mat og ekstra snop så kan det sette i gang luftproduksjon de luxe. Spesielt sukker kan f.eks. trigge veldig slike symptomer om man f.eks. har litt overflod av candidasopp i tarmsystemet. Anonymous poster hash: 6cfc8...3b0
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #6 Skrevet 27. mars 2016 Får ikke unormalt med luft ut da... Kan det likevel være luft? Noen tips til hva som kan hjelpe? Anonymous poster hash: 6e0f2...e37 Jeg får ikke unormalt luft ut selv om jeg kan være ekstremt oppblåst. Dessverre, for det gjør jo alt bare mer ubehagelig lenger. Eneste som hjelper for meg er å være ekstremt konsekvent i kosten noen dager. Jeg unngår da alt av sukker, unngår gjærbakst, vin. Spiser snill mat og ren mat, salater, middager hvor jeg spiser kokte grønnsaker osv. Anonymous poster hash: 6cfc8...3b0
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #7 Skrevet 27. mars 2016 Det kan være mer enn nok. Om du har hatt flere slike dager med litt annen mat og ekstra snop så kan det sette i gang luftproduksjon de luxe. Spesielt sukker kan f.eks. trigge veldig slike symptomer om man f.eks. har litt overflod av candidasopp i tarmsystemet. Anonymous poster hash: 6cfc8...3b0 Har spist snop og fet mat hver dag tirsdag-fredag, og mye snop i går. Vært på påskeferie til svigers. Er helt sikkert det som er grunnen! Takk for svar:) Anonymous poster hash: 6e0f2...e37
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #8 Skrevet 27. mars 2016 Har spist snop og fet mat hver dag tirsdag-fredag, og mye snop i går. Vært på påskeferie til svigers. Er helt sikkert det som er grunnen! Takk for svar:) Anonymous poster hash: 6e0f2...e37 He-he... ferie er noe dritt Vær konsekvent når den kommende uken og spis sunt og lett mat, så tenker jeg det går seg til. Jeg har hjelp av å ta gode tarmbakterier jevnlig, da tåler jeg litt mer utskeielser. Ellers kan det være lurt å kjøpe slike fordøyelsesensymer om du vet du opplever slikt når du spiser uvant. På helsekosten får du flere typer fra Shift. En "universal", en mot gluten, en mot kasein (melkeprodukter), og tror de har en eller to til. De koster litt, men er verdt det fremfor å få mye ubehag. Jeg bruker det kun ved spesielle anledninger om jeg skal bort. Hjemme vet jeg hva jeg reagerer på og holder meg unna det. Anonymous poster hash: 6cfc8...3b0
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #9 Skrevet 27. mars 2016 He-he... ferie er noe dritt Vær konsekvent når den kommende uken og spis sunt og lett mat, så tenker jeg det går seg til. Jeg har hjelp av å ta gode tarmbakterier jevnlig, da tåler jeg litt mer utskeielser. Ellers kan det være lurt å kjøpe slike fordøyelsesensymer om du vet du opplever slikt når du spiser uvant. På helsekosten får du flere typer fra Shift. En "universal", en mot gluten, en mot kasein (melkeprodukter), og tror de har en eller to til. De koster litt, men er verdt det fremfor å få mye ubehag. Jeg bruker det kun ved spesielle anledninger om jeg skal bort. Hjemme vet jeg hva jeg reagerer på og holder meg unna det. Anonymous poster hash: 6cfc8...3b0 Det var lurt! Skal spise bare lett mat nå. Vi hadde tenkt å ha lammestek i dag, men jeg orket ikke tanken. Anonymous poster hash: 6e0f2...e37
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #10 Skrevet 27. mars 2016 Det var lurt! Skal spise bare lett mat nå. Vi hadde tenkt å ha lammestek i dag, men jeg orket ikke tanken. Anonymous poster hash: 6e0f2...e37 Kunne gjerne spist det i stedenfor deg Unngå poteter (eller spis minimalt av det) og spis mer grønnsaker til. Eller.... hvis dere er blant de som spiser mye rosenkål til, så ville jeg ha unngått rosenkålen Spis minimalt med dessert etterpå også Anonymous poster hash: 6cfc8...3b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå