Gå til innhold

Litt rart spm ang klær og stilendring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst å bytte klesstil. Jeg har lyst å bruke kjoler og skjørt mer feks. Problemet er at det kommer til å bli en dratisk stilendring siden jeg går mye med baggy bukser og sneakers, og jeg hater å få for mye oppmerksomhet ang sånne ting. Jeg er litt rar:p

Over til spørsmålet. Legger dere merke til om andre bytter stil sånn? Er det noe dere går å sier til denne personen? Jeg liker ikke for mange kompliment heller, blir helt satt ut. Vil bare gli inn som normalt.

Åh jeg ser dette blir forferdelig teit, men la gå.

Anonymous poster hash: 1c1b7...609

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det gradvis. Kjøp ett og ett plagg som du bruker innimellom. Da legger ikke folk så godt merke til det.

Og så må du øve deg på å ta imot komplimenter med et smil og en "takk"

Anonymous poster hash: 380e8...358

Skrevet

Ta det gradvis. Kjøp ett og ett plagg som du bruker innimellom. Da legger ikke folk så godt merke til det.

Og så må du øve deg på å ta imot komplimenter med et smil og en "takk"

Anonymous poster hash: 380e8...358

Uff, ja vet!

Det er det at bare det å gå med kjole er så "lite meg" som det går an :P Selv om jeg elsker den stilen! Har endelig råd til å faktisk kjøpe nye klær til meg selv også. Det er noe med å bryte forventninger jeg sliter litt med også... Selv om jeg vet det er helt idiotisk!!

Skrevet

OK, kanskje jeg bare skal hoppe i det! Kanskje noen har noen tips til kjoler og sko som matcher? Er det OK å bruke converse til kjole? Hvilke kjoler til hverdagsbruk? Hvilken veske (har aldri brukt det før!) Har hundre spørsmål om dette😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...