Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 ..... har kjent vanlig mensen murring en dag og to før det går over en dag og kommer tilbake igjen. Har tatt to graviditetstester for å være på den sikre siden, men begge er negative. Føler ikke jeg stresser og kaver mye rundt at den ikke kommer, men lurer jo på om jeg kanskje er gravid, men at det er for tidlig å teste... Prøver ikke å bli gravid, men hopper av i svingen og er da ikke akkurat så veldig forsiktige... Anonymous poster hash: b0c81...974
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Hvis du lurer på om du er gravid, er det jo ingen her som kan svare deg på det 😉 smør deg med tålmodighet og ta en ny test om et par dager. Anonymous poster hash: f98d8...b9e
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 Hvis du lurer på om du er gravid, er det jo ingen her som kan svare deg på det smør deg med tålmodighet og ta en ny test om et par dager. Anonymous poster hash: f98d8...b9e hehe, vet at jeg ikke kan forvente et svar på det. Ser jeg egentlig har glemt å spørre om det jeg egenltig lurte på, som var: Om det er for tidlig å teste seg nå, siden jeg ikke har peiling Anonymous poster hash: b0c81...974
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #4 Skrevet 27. mars 2016 hehe, vet at jeg ikke kan forvente et svar på det. Ser jeg egentlig har glemt å spørre om det jeg egenltig lurte på, som var: Om det er for tidlig å teste seg nå, siden jeg ikke har peiling Anonymous poster hash: b0c81...974 Du skulle hatt mensen for 6 dager siden så det er nok på tide å teste Anonymous poster hash: 231f3...da6
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 Du har jo testet og de var negativ? ? Anonymous poster hash: a284e...f1e
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #6 Skrevet 27. mars 2016 I følge tester så kan men teste inntil 4 dager før forventet mens. hvis du er 6 dager over tiden så er vel kanskje sannsynligheten liten for at du er gravid. Anonymous poster hash: fa198...4a3 Anonymous poster hash: fa198...4a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå