Gå til innhold

Bruker dere vårpose nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 1 år svetter bort i vinterposen. Gikk over til easygrow sin vårpose. Bruker en Lillelam ull dress og han virker passe varm. Pleier å ligge på rundt 2-5 grader ute nå…

Hva bruker du? Vårpose? Bekledning? :) Syns det er aaaalt for tidlig å bruke vårpose, men stakkarsen kan ikke renne bort heller...

Anonymous poster hash: d029e...a67
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja bruker vårpose av fleece nå. Har vært opp mot 14 grader her. Men nå er det nede på 4-6 grader. Da har jeg evt. et teppe over. Han sitter også på lammeskinn.

Har stort sett på strømpebukse og body,så et lag til over. Hva det er kommer an på været. Men han er bare 9 mnd. så er stort sett ikke oppe av vogna på tur. Så han har bukse og ullgenser evt. vindtett jakke på overkroppen. Bomullslue og vanter.

Han er hverken svett eller kald hvertfall.

Anonymous poster hash: f0645...b6b

Skrevet

Minsten sover 2-3 timer i vogna i omtrent samme temperatur, og vi bruker også vårpose (LilleLille med ullfôr) nå. Posen ligger på et lammeskinn, og vi legger et strikket ullteppe over posen ved behov. Han har på ullstrømpis, ullbody, ullfrottéjakke, tynne ullvotter og tynn ullhjelmlue. Han sover godt og virker passe varm når han står opp.

Skrevet

Jeg veksler mellom voksi urban og colibri.

Helsikkes ustabilt vær ;)

Anonymous poster hash: 4e5d6...844

Skrevet

Odewandwn dunpose , 2-8 grader her. Med mye og kald vind. Bomull og fleece dress

Anonymous poster hash: a95eb...fe3

Skrevet

Odewandwn dunpose , 2-8 grader her. Med mye og kald vind. Bomull og fleece dress

Anonymous poster hash: a95eb...fe3

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: c4c35...b31

Skrevet

Har aldri hatt vårpose til mine barn. Når det er blitt for varmt for vinterposen, har vi gått over til dyne og lammeskinn. Foreløpig funker oddewalderposen her, bare regulerer hva de har på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...