Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Hei, hvor tidlig kan man teste positivt på test og få typisk symptomer? Er en uke siden eggløsning, jeg har vvært på klinikk og fått insemasjon.og har de siste to dagene slitt m en voldsom kvalme og jeg klarer ikke enkelte lukter og smaker.fått beskjed om å teste om en uke, kan alikevel det vises allrrede nå? Anonymous poster hash: 2b7c1...775
Snøfnugget Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Jeg fikk positivt 10 dpo, da hadde jeg skimtet antydning til strek i to dager
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 Hei, hvor tidlig kan man teste positivt på test og få typisk symptomer? Er en uke siden eggløsning, jeg har vvært på klinikk og fått insemasjon.og har de siste to dagene slitt m en voldsom kvalme og jeg klarer ikke enkelte lukter og smaker.fått beskjed om å teste om en uke, kan alikevel det vises allrrede nå? Anonymous poster hash: 2b7c1...775 Jeg har også blitt inseminert og hadde det som deg egentlig fra jeg reiste meg fra benken. På klinikken sa de det var vanlig å få gravidsymptomer av selve inseminasjonen, men at det ikke trenger å bety man er gravid. Jeg testet en uke etter, negativ, men var gravid... Anonymous poster hash: c5273...8a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå