Gå til innhold

Ny dag, nye muligheter!! Hva skal dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bake brød, rydde opp i vinterklærne, løftet og få oversikt i boden før middag ned gode venner.

Godt å få orden på huset før hverdagen igjen og helt greit at det er skikkelig møkkavær ute før da har jeg ikke dårlig samvittighet for å være inne😁

Anonymous poster hash: 89b74...c11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en rolig dag er målet ;) Spise frokost, rydde litt, hekle ferdig teppet som har ligget en stund (fikk endelig kjøpt resten av det nødvendige garnet igår!) Skal lage laks og grønsaker med smørsaus til middag, det blir godt etter pizzaen og snopen igår.

Det er regn og litt surt her også, så ungene blir vel mye inne. Håper de leker fint og problemfritt i dag ;)

Anonymous poster hash: be57b...296

Skrevet

Jeg skal ordne litt i huset, vaske stuen og badene så skal vi på grillmat.

Anonymous poster hash: cfa95...e02

Skrevet
Ligge dårlig og spy, som de siste 3 mnd.

Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 48ff0f5b3eade72d67490a58fd1b6beb"] 48ff0...beb [/acronym]
Skrevet

Overleve

Anonymous poster hash: c7975...563

Skrevet

Bare slappe av 😊 Har vært full rulle hele påsken, full dag i morgen også.. Så endelig en liten pust i bakken ✌

Skrevet

vi har skikkelig vårrengjøring i påsken, men tar en del av huset i gangen. I dag står badene for tur.

Forhåpentligvis skal mannen fikse syklene ute på gården, så da kan ungene løpe litt ute imens.

Anonymous poster hash: 6d12b...d1d
Skrevet

Planen var Geocaching.. Men det regner noe helt forferdelig der ute, en tur på 1 km med hunden på morgenen i dag, så var jeg og ungene gjennomvåte tross regntøy, og hunden måtte tørkes med håndkle.. Så for første gang denne ferien blir det nok en TV dag med påskeeggene, samt spille brettspill og kortspill :) Også må jeg ordne litt husarbeid, kan like greit ta det i dag, når det er slik vær.. Også må man ut å gå med hunden igjen i efta, tiden i mellom blir det nok bare rask lufting, han er gammel, liker ikke regnet så godt lenger :)

Anonymous poster hash: d6111...d52
Skrevet

Burde virkelig få ryddet og organisert barnas rom litt. Og henge opp ting på veggene, både der og i resten av huset.

Skrevet

Vi får besøk av kusina til mannen min og mannen hennes :) Vi se's så sjeldent så det gleder jeg meg til

Skrevet

Vi rydder i huset! Skap og skuffer og kaster det vi kan.

Nå skal jeg og barna gå gjennom klesskapene deres, luke vekk for små klær og klær som uansett ikke blir brukt. Sjekke finklær, sommerklær osv!

Etterpå skal vi gjøre det samme med ytterklær og sko!

Anonymous poster hash: e4cb4...5c3

Skrevet

Vi nyter finvær i midt-norge, har vært ved ei strand og grillet pølser på bål. Skal det i morgen også 😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...