Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Jeg og samboeren har vært sammen 4 år men bestemte oss for ca 2 uker siden at vi skulle slå opp og flytte fra hverandre når oppsigelsen går ut (3 mnd) vi slo opp i bunn og grunn pga hans depresjon. Men hvor lurt er det å ha sex mee exen når vi ønsker å være venner etter at vi har flyttet fra hverandre. Vi krangler ikke og tonen er god. Jeg kjenner at jeg tenker mye på han og sex selvom jeg ikke ønsker å vøre med han. Noen råd\tips\erfaringer? Anonymous poster hash: cf5e9...4b9
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Det blir å gi ham falske forhåpninger om at dere kanskje kommer sammen igjen. Særlig når det er du som slo opp fordi du ikke taklet hans depresjon mer. Har du tenkt på hva det vil gjøre med ham hvis du har sex med ham og likevel ikke vil tilbake? Tatt i betraktning at han allerede er deprimert? Hvorfor vil du gjøre hans depresjon verre? Hvis du er så nøden på sex så finnes det mange single menn på byen, på nettet osv. Anonymous poster hash: ee7bf...528
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 Det blir å gi ham falske forhåpninger om at dere kanskje kommer sammen igjen. Særlig når det er du som slo opp fordi du ikke taklet hans depresjon mer. Har du tenkt på hva det vil gjøre med ham hvis du har sex med ham og likevel ikke vil tilbake? Tatt i betraktning at han allerede er deprimert? Hvorfor vil du gjøre hans depresjon verre? Hvis du er så nøden på sex så finnes det mange single menn på byen, på nettet osv. Anonymous poster hash: ee7bf...528 Hans sexlyst har vært borte lenge, men igår og idag var det han som bydde på sex. Vi har jo egentlig blitt enige om å ikke gjøre det, men ja... Ikke lett. Anonymous poster hash: cf5e9...4b9
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 Hans sexlyst har vært borte lenge, men igår og idag var det han som bydde på sex. Vi har jo egentlig blitt enige om å ikke gjøre det, men ja... Ikke lett. Anonymous poster hash: cf5e9...4b9 Hvis han nektet deg sex i lang tid og nå plutselig ønsker sex, etter at du har slått opp med ham, så forstår du vel at det er hans måte å få deg tilbake på? Hvorfor er det ikke lett? Du vil jo ikke være med ham, du slo opp og ønsker ikke tilbake. Hva er så vanskelig med å si nei til sex? Som sagt, det finnes mange kåte menn ute på byen som ønsker seg et ligg. Anonymous poster hash: ee7bf...528
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 Hvis han nektet deg sex i lang tid og nå plutselig ønsker sex, etter at du har slått opp med ham, så forstår du vel at det er hans måte å få deg tilbake på? Hvorfor er det ikke lett? Du vil jo ikke være med ham, du slo opp og ønsker ikke tilbake. Hva er så vanskelig med å si nei til sex? Som sagt, det finnes mange kåte menn ute på byen som ønsker seg et ligg. Anonymous poster hash: ee7bf...528 Sant Anonymous poster hash: cf5e9...4b9
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #6 Skrevet 26. mars 2016 Sant Anonymous poster hash: cf5e9...4b9 Så mitt råd er - hold deg unna og få deg et ligg på byen. Så får du ut den seksuelle frustrasjonen og sparer eksen din for masse lidelse. Anonymous poster hash: ee7bf...528
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå