Gå til innhold

Hva er i veien med mannfolk egentlig??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og barna er bortreist i påsken. Mannen ble hjemme for å jobbe på tomten vår. Vi reiste onsdag. Torsdag ringte jeg han, uten å få svar. Han ringte timesvis etterpå, da hadde han vært ute onsdag, og da han ringte hadde han besøk av en kompis og hadde skikkelig teit dagen derpå humør, så jeg sa vi kunne snakkes senere. Nå har jeg ikke hørt en lyd siden da, og ser på snapper at han var ute torsdag også, og er ute i kveld. Hvorfor ikke gi en lyd ifra seg?? Og hvor mye er egt blitt gjort på tomten, med narshpill til langt på morgen?? Kjenner jeg er så sint og skuffet...! Er gravid i 5.mnd også, så hormonell i tillegg... Hva feiler mannfolk??😡 Må bare si at det er helt ok at han går ut og koser seg, men det må da kunne gå an å gi en lyd vel!?

Anonymous poster hash: e952c...d6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, må skuffe deg. Han er ikke et mannfolk

Anonymous poster hash: 3f428...253

Skrevet

Jeg og barna er bortreist i påsken. Mannen ble hjemme for å jobbe på tomten vår. Vi reiste onsdag. Torsdag ringte jeg han, uten å få svar. Han ringte timesvis etterpå, da hadde han vært ute onsdag, og da han ringte hadde han besøk av en kompis og hadde skikkelig teit dagen derpå humør, så jeg sa vi kunne snakkes senere. Nå har jeg ikke hørt en lyd siden da, og ser på snapper at han var ute torsdag også, og er ute i kveld. Hvorfor ikke gi en lyd ifra seg?? Og hvor mye er egt blitt gjort på tomten, med narshpill til langt på morgen?? Kjenner jeg er så sint og skuffet...! Er gravid i 5.mnd også, så hormonell i tillegg... Hva feiler mannfolk?? Må bare si at det er helt ok at han går ut og koser seg, men det må da kunne gå an å gi en lyd vel!?

Det feiler mannfolk generelt ingenting. Det som feiler din mann, er at han driter i familien sin. Han lar deg ta deg av barna hele påska mens han er ute og drikker og flørter hver kveld. I min verden hadde det ikke vært greit å gå ut HVER dag hele påska når han skulle jobbe på tomta. Han får jo ikke gjort noen ting som dritings/fyllesyk om hverandre.

Anonymous poster hash: c95f7...80b

Skrevet

Beklager, må skuffe deg. Han er ikke et mannfolk

Anonymous poster hash: 3f428...253

Joda, det er han. Han høres ut som min mann. Forskjellen her er at jeg veit hvem jeh er gift med. Dersom jeg reiser bort en ukestid i påskehøytiden og han blir igjen med det påskuddet om å skulle fikse eller ordne ett eller annet veit jeg at det blir mye hurlumhei og lite gjort. Ev. han inviterer kompiser over på dugnad som innebærer i tillegg til litt praktisl arbeid mye hygge. Hadde han ikke svart meg eller ringt meg opp igjen hadde jeg blitt forbanna hvis det var noe viltig jeg måtte snakke med han om, ellers hadde jeg ikke mast på han. Jeg hadde latt han ha den friuka. Og sånn går det andre veien også. Mulig vi er slække, men vi kjenner hverandre og gir rom til hverandre.

Anonymous poster hash: c2e8a...4cc

Skrevet

Han synes vel det er deilig med litt fri fra hormontrollet sitt da ;)

Hvor gammel er han, høres ut som han er 18-19 år? Lønner seg å vente til mannfolka blir voksne før man får barn med dem. Noen er voksne allerede som 18-åringer, noen er voksne som 25-åringer mens andre ikke er det før de er 35 år. Men så er det de som aldri blir det, som er forvokste og egoistiske tenåringer hele livet, din mann er kanskje av siste sorten?

Anonymous poster hash: 2e044...066
Skrevet

Han er 30 år...men glad i å feste. Det er jeg også det, men jeg vil nå virkelig snakke med mannen min ila påsken..skjønner bare ikke problemet med å gi en lyd ifra seg. Når han ikke gjør det så føler jeg jo at han rett og slett driter i meg/oss. Vi kjenner hverandre meget godt, kjent hverandre siden vi var 16 år, så det er ikke det at jeg trodde han kom til å sitte hjemme alene hver kveld altså. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...