Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Dette er 5 PP. .er nok ikke gravid uansett 😕😕  Anonymous poster hash: ad64b...f37
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Ja, det kan du ☺  Anonymous poster hash: a2a0e...2ac
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 Selvfølgelig kan du det, men jeg ville ikke gjort det.  Jeg har valgt å følge anbefalingen om å holde seg helt vekke fra alkohol i prøveperiodene... Anonymous poster hash: 13e72...04b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 Ja, det kan du ☺  Anonymous poster hash: a2a0e...2ac Edit: Men mange ville nok ikke gjort det. Jeg ville gjort det 😊 Du og ett ev embryo deler ikke blodbane enda, så om du er gravid har det ingenting å si ☺  Anonymous poster hash: a2a0e...2ac
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #6 Skrevet 26. mars 2016 http://www.tv2.no/a/6778254/ Anonymous poster hash: 13e72...04b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #7 Skrevet 26. mars 2016 Jeg dropper det 😊😊 Hi  Anonymous poster hash: ad64b...f37
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #8 Skrevet 26. mars 2016  http://www.tv2.no/a/6778254/  Anonymous poster hash: 13e72...04b Regner med at jeg kan drikke når jeg har mensen??  Anonymous poster hash: ad64b...f37
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #9 Skrevet 26. mars 2016 Regner med at jeg kan drikke når jeg har mensen??  Anonymous poster hash: ad64b...f37 Men hvorfor skal du det?  Alkohol er ikke bare i blodet, det fordeler seg i hele kroppen, den kroppen som skal slippe et egg som skal bli en baby. Hvorfor skal du forgifte den kroppen med alkohol? Er alkohol så viktig at du en liten periode av livet hvor du produserer barn ikke kan droppe det?  Når ekspertene fraråder å drikke alkohol så lenge man er prøvere, hvorfor velge å gjøre det da?  Anonymous poster hash: 13e72...04b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #10 Skrevet 26. mars 2016  Men hvorfor skal du det?  Alkohol er ikke bare i blodet, det fordeler seg i hele kroppen, den kroppen som skal slippe et egg som skal bli en baby. Hvorfor skal du forgifte den kroppen med alkohol? Er alkohol så viktig at du en liten periode av livet hvor du produserer barn ikke kan droppe det?  Når ekspertene fraråder å drikke alkohol så lenge man er prøvere, hvorfor velge å gjøre det da?  Anonymous poster hash: 13e72...04b Så pass... alkohol blir lagret i dagesvis etter 1 pils?? Det kan ta år før jeg blir gravid og...  Hi  Anonymous poster hash: ad64b...f37
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #11 Skrevet 26. mars 2016 Ta deg en pils og kos deg ☺ Det er IKKE farlig! Men om dere fortsatt er prøvere om 6-7-8 mnd kan man jo kanskje begynne å tenke på å "forebygge" litt. Så lenge du er frisk vil ikke en eller 2 pils minske fruktbarheten din ☺  Anonymous poster hash: a2a0e...2ac
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #12 Skrevet 26. mars 2016 Så pass... alkohol blir lagret i dagesvis etter 1 pils?? Det kan ta år før jeg blir gravid og...  Hi  Anonymous poster hash: ad64b...f37 Lagret i dagevis blir det ikke, men ingen vet hvordan alkoholen påvirker egget som modnes akkurat den dagen du drikker...  Som regel går det jo bra, men det er forskjell fra kvinne fra kvinne, fra egg til egg, fra foster til foster hvordan reaksjonen på alkohol er, og ingen klarer forske seg frem til dette for man kan ikke akkurat be en kontrollgruppe drikke for å se hvordan det går.  Derfor er anbefalingen å holde seg unna mens man prøver, men har man drukket før man visste at man er gravid sier alle leger at du må senke skuldrene fordi det som regel går bra.  Så må du ta ditt valg utfra det.  Anonymous poster hash: 13e72...04b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #13 Skrevet 26. mars 2016  http://www.tv2.no/a/6778254/  Anonymous poster hash: 13e72...04b I denne artikkelen står det jo om drikking i svangerskapet! Ikke når man er prøvere. De fraråder jo drikking når man er prøvere rett og slett for at ikke alle klarer å begrense seg.  Anonymous poster hash: a2a0e...2ac
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #14 Skrevet 27. mars 2016 Fikk selvsagt mensen i kveld Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å ta hensyn!! Blir jo uansett ALDRI gravid.  Anonymous poster hash: ad64b...f37
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #15 Skrevet 27. mars 2016 Fikk selvsagt mensen i kveld Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å ta hensyn!! Blir jo uansett ALDRI gravid.  Anonymous poster hash: ad64b...f37 Du kødder ? Idiotiske mehe !! Her sitter du å sutrer å skriker over å ikke bli gravid. Fordi det har jo gått hele FEM mndr. Og du er samtidig så lite investert i å bli gravid at du vurderer å drikke når du muligens er gravid ?  Nei vet du hva !! Sutre når du har holdt på 2,3,4,5,6,7,8 ++ år. DA kan du si du ALDRI blir gravid.  MEN NÅ, da er du direkte ufølsom og lite empatsik !!  Anonymous poster hash: 3f077...90b
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #16 Skrevet 27. mars 2016 Du kødder ? Idiotiske mehe !! Her sitter du å sutrer å skriker over å ikke bli gravid. Fordi det har jo gått hele FEM mndr. Og du er samtidig så lite investert i å bli gravid at du vurderer å drikke når du muligens er gravid ?  Nei vet du hva !! Sutre når du har holdt på 2,3,4,5,6,7,8 ++ år. DA kan du si du ALDRI blir gravid.  MEN NÅ, da er du direkte ufølsom og lite empatsik !!  Anonymous poster hash: 3f077...90b Er vel ikke så veldig empatisk du heller....  Anonymous poster hash: 57e64...f9f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #17 Skrevet 27. mars 2016 Er vel ikke så veldig empatisk du heller....  Anonymous poster hash: 57e64...f9f Skal jeg virkelig ha sympati for noen som sutrer over at de ALDRI blir gravid etter 5 mndr og samtidig synes alkohol er sååå mye viktigere enn evt foster ? Ikke faen !!  Anonymous poster hash: 3f077...90b
ulenissen Skrevet 27. mars 2016 #18 Skrevet 27. mars 2016 Skal jeg virkelig ha sympati for noen som sutrer over at de ALDRI blir gravid etter 5 mndr og samtidig synes alkohol er sååå mye viktigere enn evt foster ? Ikke faen !!  Anonymous poster hash: 3f077...90b Lite empatisk ( evne til å sette deg inn i andre sitt sted) er du vertfall!  I tillegg er der forskjell på å gå på fylla når det er en mulighet for å være gravid og å ta seg et par enheter alkohol. De første ukene deler ikke embyet ikke blod med mor, og deg har derfor lite og si...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #19 Skrevet 28. mars 2016 Lite empatisk ( evne til å sette deg inn i andre sitt sted) er du vertfall!  I tillegg er der forskjell på å gå på fylla når det er en mulighet for å være gravid og å ta seg et par enheter alkohol. De første ukene deler ikke embyet ikke blod med mor, og deg har derfor lite og si... Nei vet du hva. Man kan bare ikke sitte å hyke på et forum der MANGE av brukerne er langtidsprøvere å vræle jeg blir aaaaldri gravid og i samme innlegg spørre om å drikke alkohol. ( det er frarådet under prøving av leger ) jeg blir blodig forbanna på langtidsprøveres vegne av slike utsagn som dette.  Ingenting å ha empati med et slikt innlegg !! Helvette heller.  Anonymous poster hash: 3f077...90b
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #20 Skrevet 28. mars 2016 Hi igjen Vi har prøvd faktisk over 1, 5 år. Ble gravid underveis, men mistet i uke 12. Ja,det virker faktisk håpløst... Jeg har lov å være lei meg.    Anonymous poster hash: ad64b...f37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå