Gå til innhold

Inviterer til middag men alt ender med krangel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja så har jeg stått over komfyren og laget tre retters middag, og bakt kake og servert oppskåret frukt. Til gjengjeld har faren min kranglet med meg om barneoppdragelse og moren min gir meg dårlig samvittighet om ALT. Det toppet seg da mannen min mente jeg var uhøflig mot han da jeg avbrøt han midt i en historie. Nå sitter jeg på soverommet og er drit sur og orker ikke å se noen av dem mer. Håper de går hjem snart😞 Nesten så jeg får lyst å sende dem hjem !!

Anonymous poster hash: 8f72b...257

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Oj! Det var ikke hyggelig.

Har mannen din hjulpet til med middagen og selskapet da?

Skrevet

Oj! Det var ikke hyggelig.

Har mannen din hjulpet til med middagen og selskapet da?

Nope!!! Handlet inn mat, ryddet huset og laget mat og ryddet middagsbordet og kjøkkenet selv!! Hi

Skrevet

Huff, så kjedelig da det blir slik.

Noen ganger så får jeg inntrykk av at foreldre tror de kan snakke som de vil til sine voksne barn.

Sender deg en stor klem

Gjest Antarctica
Skrevet

Nope!!! Handlet inn mat, ryddet huset og laget mat og ryddet middagsbordet og kjøkkenet selv!! Hi

Da syns jeg han fortjener en kald skulder. Han er da mye uhøfligere, som ikke hjelper deg!

Du prøver å gjøre noe som er fint for alle, men ender med å være i skuddlinja for alle. Huff og atter huff.

Skrevet

Huff, så kjedelig da det blir slik.

Noen ganger så får jeg inntrykk av at foreldre tror de kan snakke som de vil til sine voksne barn.

Sender deg en stor klem

Takk, trengte det 😊 Ja, helt enig. Hi

Skrevet

Føler litt med deg. Så fort det er familiemiddag her, passer de på sønnen min som en hauk når han spiser etc, og kommenterer på alt jeg gjør "feil". "Kan han spise det? Var ikke det litt mye? Nå kommer han til å sette i halsen." Selv om de sitter på andre siden av bordet, og jeg har god kontroll. Har flere ganger tenkt som deg; Hvorfor gidder jeg å møte opp hver gang? Jeg er håpløst pliktoppfyllende...

Anonymous poster hash: d28dd...48d
Skrevet

Vi hadde til planer om å ta en Harry-tur til Sverige i morgen, men nå vurderer jeg å avlyse hele greia! Hva hadde dere gjort? Hi

Skrevet

Føler litt med deg. Så fort det er familiemiddag her, passer de på sønnen min som en hauk når han spiser etc, og kommenterer på alt jeg gjør "feil". "Kan han spise det? Var ikke det litt mye? Nå kommer han til å sette i halsen." Selv om de sitter på andre siden av bordet, og jeg har god kontroll. Har flere ganger tenkt som deg; Hvorfor gidder jeg å møte opp hver gang? Jeg er håpløst pliktoppfyllende...

Anonymous poster hash: d28dd...48d

Ja hvorfor gidder de å kommentere alt? Jeg er så lei av å høre alt ungene mine og jeg gjør feil. Hi

Skrevet

Da syns jeg han fortjener en kald skulder. Han er da mye uhøfligere, som ikke hjelper deg!

Du prøver å gjøre noe som er fint for alle, men ender med å være i skuddlinja for alle. Huff og atter huff.

Det skal jeg love deg at han får. Han er så dust!! Hi

Gjest Antarctica
Skrevet

Vi hadde til planer om å ta en Harry-tur til Sverige i morgen, men nå vurderer jeg å avlyse hele greia! Hva hadde dere gjort? Hi

Hadde sagt rett ut at jeg har meget kort lunte etter at de har oppført seg dårlig mot meg i dag, og at jeg ikke tror det blir noe hyggelig. De skulle fått be om unnskyldning.

Men jeg er under gjennomsnittet konfliktsky, da.

Skrevet

Det er greit de ikke har vært spesielt dannet, men å sette seg på soverommet og furte? Ta deg sammen!

Skjerp deg og si fra, sett grenser i ditt eget hjem. Og å avbryte noen er bare uhøflig HI, så da skjønner jeg mannen din blir sur.

Ellers, vær forut og lag avtale om arbeidsfordeling neste gang dere skal ha selskap.

Anonymous poster hash: 2632e...4d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...