Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Her har vi gått på ski og grillet pølser i skogkanten. Nå er det påskegodt og film på menyen. 🐣 Anonymous poster hash: 20f4d...043
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Ingen ting. Har barnefri og har sett på film hele dagen. Har gjort 2 dager på rad Anonymous poster hash: 7b7c9...abf
SourApple Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 Vært på jobb og deretter nesten ingenting. Har bygget lego et par timer sammen med gutten min Nå venter oppgaveskrivning resten av kvelden!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 Vi har vært på skogstur ett par timer,ellers har vi vært hjemme..Ungene har gått litt ut og inn 😊 Anonymous poster hash: bc57c...dde
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 Koset oss ut med hunden vår. Nå blir det straks lammelår med godt tilbehør det er vår tradisjon på påskeaften🙌 En god rødvin hører også med💛🐣🐔 Anonymous poster hash: 796c5...dc1
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #6 Skrevet 26. mars 2016 Vært i sverige og handlet og spist frokost/ lunch. Handlet ny ipad til minstemann, med " kræsjforsikring". Laget god middag og hatt gjester. Guttene har vært et par timer i bassenget og ellers vært ute og lekt. Har snøen har nabogutten på overnatting 4 natta på rad og vi voksne velter oss på sofaen framfor tv. Sløv men fin dag. Anonymous poster hash: 768e6...1db
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #7 Skrevet 26. mars 2016 Vært på butikken, laget middag, vasket klær og ryddet litt. Ungene satte opp trampolinen i går så de har vært der i absolutt hele dag, bare avbrutt av noen måltider Anonymous poster hash: 63287...2c7
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #8 Skrevet 26. mars 2016 Nesten ingenting. Jeg har jobbet et par timer, handlet, ryddet litt og laget mat, ordnet med påskerebuser, sett TV og spist snop. Anonymous poster hash: 44ca2...0b2
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #9 Skrevet 26. mars 2016 Forsov meg til jobb, våknet 5min før jeg skulle begynne på jobb Etter jobb gikk jeg meg en times tur som endte i ett svæææært gnagsår 😞 Vinterskoene synger visst på siste vers! Nå ser jeg film og knasker sjokolade Anonymous poster hash: abe1f...b42
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 26. mars 2016 #11 Skrevet 26. mars 2016 Vært på eggejakt i Hagen med ungene😊 Etterfulgt av godiseting og film📺 Grillet pølser til lunsj, spist godteri. Lagde lapper til ungene som kveldsmat mens jeg og mannen spise biff. Nå er det sofatjeneste og påskekrim🐣
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #12 Skrevet 26. mars 2016 Spist en lang og god frokost med familien, handlet inn møblene til kontoret mitt, montert møblene, innredet kontoret, ryddet i papirer fra de siste seks årene, ryddet boden, ryddet ute, lagd middag og dessert til oss og svigers, ryddet av og vasket opp etter middag, vasket to maskiner med klær hvor den ene er hengt opp og den andre ferdig brettet og ryddet i skapene, spilt spill med barna og nå ser vi på film sammen😊😊 Anonymous poster hash: 6d824...797
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #13 Skrevet 26. mars 2016 Er i Spania. Sto opp tidlig med barna og laget rundstykker til besteforeldre som kom på påskefrokost. Deretter dro vi på marked og kjøpte mye dill og dall. Så ble det en tur på café. Der var det heldigvis svømmebasseng, så de minste avkjølte seg med et bad. Så var det handling av påskegodt og lunsj på restaurant. Da vi kom hjem ble det eggjakt og felles påskekos. Om kvelden fulgte jeg det ene barnet til besteforeldre for overnatting. Har kost meg med bare ett barn i kveld. Nå slapper jeg av på sofaen, mens jeg venter på mannen og eldstemann som har vært på tivoli. 😊 En fin dag🐤 Anonymous poster hash: 90ccf...7a9
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #14 Skrevet 26. mars 2016 Vært med ungene på årets påskeskirenn på hytta. Deretter har det vært påskeeggjakt og skitur. Nå har jeg lagt meg etter å ha vært ute i hele dag. Anonymous poster hash: 8b1b2...f4d
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #15 Skrevet 26. mars 2016 Spilt masse spill med 5-åringen samt vært ute å farga snøen med konditorfarge. Det ser ut som om at det har foregått et drap.. påskekrimmen måtte vi ta ansvar for selv i år ! Anonymous poster hash: 41776...ab9
mpb♥ Skrevet 26. mars 2016 #16 Skrevet 26. mars 2016 Påskeeggjakt som ble arrangert i nabokommunen, etter det hadde vi middagsgjester 🐣
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #17 Skrevet 26. mars 2016 Vasket og brettet 4 maskiner klær. Organisert klesskapet til yngstemann, vasket ned badet, vasket bilen utvendig og innvendig, strikket, laget hjemmelaget pizza, vasket gulv, spilt spill med ungene, sett film og spist påskegodt med ungene. Anonymous poster hash: d5821...791
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå