Gå til innhold

frøkna mi veier 10 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hun fyller 2 år om 1,5 mnd. Er det litt lite? Hun er i øverste normalområdet på lengde. Hun var til ekstra kontroll ved 10 og 18 mnd og veiet seg fordi hun gikk så sakte opp og nå har hun knapt gått opp noe siden siste kontrollen. Synes det er så leit når de mener hun veier for lite. Hun spiser variert men hun er aktiv og småspist.

Anonymous poster hash: 06d50...dcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi blir 3 i juni og veier 11 kg. 94 høy . Ikke tenk på det . De vokser i rykk og napp . Så lenge hun er fornøyd og tilfreds er nok alt bra 😊

Anonymous poster hash: 53fd1...75f

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sånn var sønnen min og. Veide vel knapt 15 kilo når han var 6 år. Det ordner seg, de gror seg til! Nå er han snart 9 år og veier hele 25 kilo... lang og tynn, men frisk og rask :-)

Skrevet

Så lenge hun følger sin egen kurve bør det ikke være noe problem. Jeg har ei på 5 år som er 117 cm lang og veier 13,2 kg og hun er veldig tynn men slik har hun vært hele livet sitt. I tillegg spiser hun mye mat (mer enn meg i løpet av en dag), er aldri syk og har energi som en duracell kanin.

Anonymous poster hash: b71a4...627

Skrevet

Jeg har en som veide 10 kg da hun var 6 mnd og en som veier 18 kg nå i en alder av 9 år. Stor forskjell med andre ord, men begge er normalvektige.

Skrevet

Min er 10 mnd og veier 10,5 kg 😂

Anonymous poster hash: cde6b...51a

Skrevet

Gutten min på 2,5 år veier 11 kg. Lillebroren, 11 mnd, veier også 11 kg.

Anonymous poster hash: 817d3...6b8

Skrevet

Jeg har en som veide 10 kg da hun var 6 mnd og en som veier 18 kg nå i en alder av 9 år. Stor forskjell med andre ord, men begge er normalvektige.

18 kg og ni år? Jøss.. Kan ikke være særlig høy, hvis det er normalvektig?

Anonymous poster hash: 731f1...aba

Skrevet

18 kilo og 9 år er langt utenfor normalområdet

Anonymous poster hash: fb2f0...639

Skrevet

Min er 10 mnd og veier 10,5 kg 😂

Anonymous poster hash: cde6b...51a

Samme her, han ble nettopp 10 mnd og veier nesten 11 kg 😂

Anonymous poster hash: 27697...b09

Skrevet

Har ei på 18 mnd som veier 8,8kg. Men så er ikke ho av de lengste heller.

Anonymous poster hash: c0aea...5bc

Skrevet

Hun er jo lett, men så lenge hun er frisk og rask er vel ikke det i seg selv et problem?

Du kan jo prøve å snike inn litt mer kalorier i måltidene hennes? Helmelk istedet for lett, litt ekstra smør i middagen og på brødskiva. Fet ost, fet fisk... Det er flere måter å øke litt selv om hun spiser lite :)

Anonymous poster hash: 851c5...b3a

Skrevet

18 kg og ni år? Jøss.. Kan ikke være særlig høy, hvis det er normalvektig?

Anonymous poster hash: 731f1...aba

Nei, han er ikke høy. Er selvfølgelig tynn, men ikke mager. 

Skrevet

Min jente som blir 4 år om en mnd er 95 cm og 14 kg. 6-åringen er 113 cm og ca 20 kg.

Anonymous poster hash: dcea0...62b

Skrevet

Min jente var 10.8 kg ved toårskontrollen. Hun har alltid vært liten og lett, men godt innenfor normalen. Både jeg og faren relativt lave og lette.

Anonymous poster hash: 9cdb7...9bf

Skrevet

Kommer jo an på høyde.

Sønnen min veier noen kilo mer enn nabogutten som er 14 måneder eldre. Samtidig er min gutt 10 cm høyere.

Uten høyden, blir min gutt stor/tung.

Anonymous poster hash: 8c38c...21d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...