Gå til innhold

Josefine er det fint?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått skikkelig sansen for det.

 

Anonymous poster hash: 2bdd1...a76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja Josefine er fint!

Skrevet

Ja det er et fint navn

 

Anonymous poster hash: bd588...b8d

Skrevet

Jeg syns ikke det.

 

Anonymous poster hash: 7cf20...089

Skrevet

Emeline er også nydelig! I samme duren! Liker begge godt ❤️

 

Anonymous poster hash: a189c...747

Skrevet

Søtt og feminint. Jeg liker det  :)

Skrevet

Det er nyyyydelig :)



Anonymous poster hash: 29ed8...f1a
Skrevet

Josefine er veldig fint!

Skrevet

Det er er fint navn 😊

Det har en økning i popularitet nå. Jeg kjenner 7 Josefiner under 5 år. Bor i Bærum.

 

Anonymous poster hash: 7ce96...948

Skrevet

nydelig :) kjenner kun 2 :)

Skrevet

Fint:-) men liker Josefin bedre :-)

 

Anonymous poster hash: b14bd...d72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...