Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Fått skikkelig sansen for det. Anonymous poster hash: 2bdd1...a76
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 Ja det er et fint navn Anonymous poster hash: bd588...b8d
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 Jeg syns ikke det. Anonymous poster hash: 7cf20...089
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #6 Skrevet 26. mars 2016 Emeline er også nydelig! I samme duren! Liker begge godt ❤️ Anonymous poster hash: a189c...747
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #8 Skrevet 26. mars 2016 Det er nyyyydelig Anonymous poster hash: 29ed8...f1a
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #10 Skrevet 26. mars 2016 Det er er fint navn 😊 Det har en økning i popularitet nå. Jeg kjenner 7 Josefiner under 5 år. Bor i Bærum. Anonymous poster hash: 7ce96...948
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #12 Skrevet 28. mars 2016 Fint:-) men liker Josefin bedre :-) Anonymous poster hash: b14bd...d72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå