Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 På ingen måte, gleder meg til hverdag og litt fred og ro igjen Anonymous poster hash: 4af96...9a7
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 Nei, jeg er nesten aldri ensom, men ofte alene. Anonymous poster hash: 87fd4...f65
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 Ja denne påsken er jeg det! Anonymous poster hash: 4d099...1b3
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 Føler meg litt ensom. Møtte familien en dag, og det bekrefter bare følelsen min av å miste de. Savner kjæresten min, som jeg ikke vet når jeg får se igjen. Største barnet er reist på påskeferie med kjæresten, og familien der. Minste barnet har vært dårlig, og har bare ligget i sofaen og sett på tv. Men jeg klarer meg fint alene, er nok bare situasjonen som gjør at jeg føler meg mer ensom, og kjeder meg veldig. Hadde jo planer for alt jeg og minste skulle gjøre. Og bare det å komme seg ut å se andre mennesker hjelper. Anonymous poster hash: 85a1c...5b3
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #6 Skrevet 26. mars 2016 Føler meg litt ensom. Møtte familien en dag, og det bekrefter bare følelsen min av å miste de. Savner kjæresten min, som jeg ikke vet når jeg får se igjen. Største barnet er reist på påskeferie med kjæresten, og familien der. Minste barnet har vært dårlig, og har bare ligget i sofaen og sett på tv. Men jeg klarer meg fint alene, er nok bare situasjonen som gjør at jeg føler meg mer ensom, og kjeder meg veldig. Hadde jo planer for alt jeg og minste skulle gjøre. Og bare det å komme seg ut å se andre mennesker hjelper. Anonymous poster hash: 85a1c...5b3 Ensom når du har minstebarnet hjemme ? Anonymous poster hash: 9a81c...249
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #7 Skrevet 27. mars 2016 Jeg var alene fra fredag til fredag, uten mann og barn. Fint noen dager, men savnet ungene enormt etterhvert! Er vant til at mannen er bort og savner han ikke. Men en uke uten unger.. Huff! Jobbet ukurant og alle venner var bortreist.. Kanskje mer kjedelig enn ensomt.. Anonymous poster hash: 67151...cf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå