Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Jeg har lagt så vanvittig på meg rundt livet etter jeg begynte på ringen at jeg bli sprø. Jeg ser med gru mot sommeren. Ser ut som en Michelin dukke med tynne ben og armer! Noen som har tips til prevansjon man ikke legger på seg av? Jeg har godt av å legge på meg men alt har lagt seg rundt livet. Anonymous poster hash: dacd6...26e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Tror du skal se på kostholdet. Nuvaring virker lokal. Hvis du legger på deg av den så får du kanskje bollemus. Anonymous poster hash: 8671a...a4f
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 Tror du skal se på kostholdet. Nuvaring virker lokal. Hvis du legger på deg av den så får du kanskje bollemus. Anonymous poster hash: 8671a...a4f Tror du skal sjekke pakningsvedlegget, der står det at vektøkning er en vanlig bivirkning.... Brukere av NuvaRing har rapportert følgende bivirkninger: Vanlige: kan berøre inntil 1 av 10 kvinnermagesmerter, kvalme soppinfeksjon i skjeden (slik som ”trøske”), ubehag i skjeden på grunn av ringen, underlivskløe, utflod hodepine eller migrene, nedstemthet, nedsatt sekslyst brystsmerter, bekkensmerter, smertefull menstruasjon akne (kviser) vektøkning ringen faller ut Anonymous poster hash: 814c9...bb0
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 Man legger på seg max 2-3 kilo pga medisiner, sånn generelt. Er det væske? Har du fått økt matlyst som da har ført til at du har lagt på deg? Anonymous poster hash: a34e8...84b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 Ingen økt matlyst pga ringen nei. Ts Anonymous poster hash: dacd6...26e
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #6 Skrevet 27. mars 2016 Fikk økt matlyst og midjemål på nuvaring. Og en perfekt liten gutt måneder senere 😍 Anonymous poster hash: fa83e...650
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2016 #7 Skrevet 27. mars 2016 Selvsagt kan hormoner påvirke vekta! Metabolisme er utrolig sammensatt, og mye mer enn bare kalorier ut og kalorier inn, som folk flest tror... Selv reagerte jeg veldig hormonelt på nuvaringen, til tross for at den bare skulle virke lokalt. Reagerte til og med på kobberspiralen, da den førte til økt østrogenproduksjon... Det varierer hvordan man reagerer på de ulike typer prevansjonsmidler, så tror nesten du bare må prøve deg frem. Jeg kan dessverre ikke bruke noe, så her går det i kondom og sikre perioder. Anonymous poster hash: b5785...86e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå