Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Jeg har lyst til å dra dit med mannen. Jeg føler jeg har bra kunnskap men så var det dette med praksis da...mannen mangler både teori og kunnskap. Innrømmer at han smugspiser sjokolade hver dag for meg. I tillegg til at han spiser mye frossenpizza å hamburger som kveldsmat. Han innser selv at han må endre kostholdet sitt og er intr i å gå til ernæringsfysiolog. Så noen med erfaring? Anonymous poster hash: 189fc...15d
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Meld dere på roede kurs. Der får dere alt dere trenger til å gå ned i vekt. Anonymous poster hash: 23825...0a6
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 Ja men nå tenker ikke jeg kun for å gå ned i vekt. Vil så klart det også men ønsker at mannen får bedre kunnskap om kosthold. Han tror ofte jeg overdriver og at jeg er hysterisk. Jeg lager mat fra bunnen av og vi har fisk 2-3x PR.uke. Alltid grønnsaker til hvert måltid og frukt tilgjengelig. Kjøper saft til bursdager og juice 1x PR. Mnd. Hvis ikke drikker han bare dette. Må faktisk passe på han mer enn barna føler jeg! Har selv prøvd Grete Roede etter graviditet og gikk jo ned i vekt og fikk en økt forståelse for mat men egentlig ikke nok. Har lest meg til mye og holder vekten min stabil. HI Anonymous poster hash: 189fc...15d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå