Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Vet det er skikkelig rart, men traff min nå ekssamboer da jeg var 16 år så har liksom ikke hatt behov for andre heller. Nå er det slutt etter mange års samboerskap, og jeg er "ledig" på markedet Problemet er at jeg synes det er skikkelig kleint å skulle fortelle dette hvis jeg skulle finne meg en ny. Jeg er ikke typen som går på byen for å finne meg en "one night stand" heller, det er bare ikke aktuelt. Hvis du traff en ny mann, ville du fortalt det eller holdt det for deg selv? Er ikke klar for å treffe noen akkurat nå, så dette er i grunn et hypotetisk spørsmål ? Anonymous poster hash: ac11e...cfe
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Jeg tror ikke jeg hadde sagt noe sånn umiddelbart, men det hadde vel kommet fram av seg selv etter hvert. Det sier seg jo selv at når du forteller at du ble sammen med ex-en som 16-åringen hadde du neppe et tonn av elskere bak deg fra før uansett Anonymous poster hash: 649f7...c52
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 Jeg tror ikke jeg hadde sagt noe sånn umiddelbart, men det hadde vel kommet fram av seg selv etter hvert. Det sier seg jo selv at når du forteller at du ble sammen med ex-en som 16-åringen hadde du neppe et tonn av elskere bak deg fra før uansett Anonymous poster hash: 649f7...c52 He, he du sier noe Kan jo hende jeg var fryktelig lett på tråden da Anonymous poster hash: ac11e...cfe
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 He, he du sier noe Kan jo hende jeg var fryktelig lett på tråden da Anonymous poster hash: ac11e...cfe Jojo, hehe ... Dersom det skulle bli brudd mellom min mann og meg ville jeg havnet i mye samme situasjon som deg. Jeg ble sammen med min mann som 16-åring (er 38 år nå) og har aldri vært utro, men jeg hadde sex med en kjæreste før mannen min da. Dog, jeg husker nesten ikke noe av det nå lenger Ellers tenker jeg at jeg nok ikke ville fortalt det sånn uten videre, men heller svart ærlig dersom han, altså ny partner, av en eller annen grunn spør. Anonymous poster hash: 649f7...c52
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 Jojo, hehe ... Dersom det skulle bli brudd mellom min mann og meg ville jeg havnet i mye samme situasjon som deg. Jeg ble sammen med min mann som 16-åring (er 38 år nå) og har aldri vært utro, men jeg hadde sex med en kjæreste før mannen min da. Dog, jeg husker nesten ikke noe av det nå lenger Ellers tenker jeg at jeg nok ikke ville fortalt det sånn uten videre, men heller svart ærlig dersom han, altså ny partner, av en eller annen grunn spør. Anonymous poster hash: 649f7...c52 Nei, det er vel ikke noe som automatisk kommer opp i en samtale Har også stor tro på ærlighet, så det vil sikkert komme frem på ett eller annet vis. Vel, får ta det problemet hvis det dukker opp. Akkurat nå orker jeg ikke tanken på en mann en gang Anonymous poster hash: ac11e...cfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå