Gå til innhold

Hva gir dere til barn på 10-11 mnd å spise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt f.eks å gi yoghurt fra sprett?

Gir grøt til frokost av og til også en yoghurt siden han ikke drikker så mye melk. Som mellommåltid får han en flakse 220 med MME. Middag f.eks potet,gulrot og noe kjøtt, som jeg moser. Noen ganger når ikke har tid til å lage hjemmelaget så kjøper jeg glas. Kvelds melk og grøt.

Trenger flere innspill..

Har prøvd å gi brød med forskjellige pålegg men han virker ikke noe begeistret for det. Han kaster det bare eller leker med det..

Anonymous poster hash: c6685...091

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir grøt opp til to-tre ganger om dagen pluss middag (han et veldig glad i grøt). Prøver å gi litt skive innimellom, ser at han begynner å bli mer ig mer interessert i dette. Han har også fått youghurt fra sprett pluss diverse frukt.

Anonymous poster hash: 44d81...0bc

Skrevet

Jeg gir grøt opp til to-tre ganger om dagen pluss middag (han et veldig glad i grøt). Prøver å gi litt skive innimellom, ser at han begynner å bli mer ig mer interessert i dette. Han har også fått youghurt fra sprett pluss diverse frukt.

Anonymous poster hash: 44d81...0bc

Kanskje jeg skal begynne å grøt 3 ganger også i steden for 2. Men hva med MME eller morsmelk?

Anonymous poster hash: c6685...091

Skrevet

10 1/2 mnd. Gir brødskiver, yoghurt, skyr (den til barn, på tube), det vi spiser av middag (får middagsglass når vi spiser sterk mat), all slags frukt, grøt, smoothie. Er utrolig glad i mat og det meste går ned 😆

Anonymous poster hash: b5868...176

Skrevet

Frokost: Grøt

Lunsj: Brødskive, avokado, grønnskaer, frukt, smoothie, banan lapper, yoghurt (Gitt brødskrive fra 6 mnd. Nå er han 13 mnd og spiser litt. Tenker det er greit å tilby først også heller gi noe annet etterpå)

Middag: Hjemmelaget eller glass

Kvelds: Grøt :) 

Anonymous poster hash: 51ca7...eb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...