Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Jeg hater å handle klær, føler meg aldri vel i noe! Kom nylig over en artikkel hvor det sto noe om hvordan man skal kle seg utifra kroppsform. Skal sies at jeg har absolutt ikke peiling! Prøvde å lese på diverse, men kom ikke til enighet med meg selv Så, hvordan finner jeg ut dette? Anonymous poster hash: 869df...f94
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Har du mest på over eller underkroppen? Har du brede eller smale skuldre? Klesstørrelse, høyde og vekt? Fins jo "tegninger" over kroppsformer Anonymous poster hash: 5feeb...df1
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 ( ) = eplefasong, dvs. man har ganske tynne bein og hofter, men legger mest på seg over mage/rygg. /\ = pærefasong, dvs. man har ganske smale skuldre, brede hofter/lår og legger på seg mest over hofter/lår. \/ = brede skuldre og smale hofter X = timeglassfigur, dvs. man har smal midje, brede hofter og omtrent like brede skuldre, ofte, men ikke alltid også litt større bryst. Legger som regel på seg mest over hofter. Anonymous poster hash: d3a74...4fa
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 Hi, du er mistenkelig lik en venninne av meg sør på vestlandet som jeg ikke har snakket med på en evighet (men tror ikke gulvet stemmer helt) For meg ser det ut som om du er mer timeglassfigur, selv om det er litt vanskelig å se midjen din i den genseren. Hvis midjen din er ganske smal så vil jeg si du er nærmest en timeglassfigur, for kroppen din er symetrisk og balansert, ser det ut som, med ca. like breie skuldre og hofter og midje. Jeg har også timeglassfigur. Bukser med bootcut eller litt sleng (flare) er med på å balansere en slik kroppstype. Da er det finest med en overdel som også følger formene, litt innsvinget i midjen. Store, løse bluser/gensere har en tendens til å få meg til å se ut som en eplefasong eller som om jeg er mye større enn jeg egentlig er siden de visker ut alle linjer i kroppen. V-hals kan ofte være veldig flatterende. Nå er mine pupper mindre enn de var, og da blir v-hals litt for slankende, så nå er jeg finere i en rundere hals. Men du kan jo prøve v-hals også, bare for å se hvordan det er på deg. Ellers har det beste for meg vært å finne riktige bh-er! Det gjør mye med hvordan holdningen ser ut, og jeg synes klærne ser mye finere ut på meg når jeg har bh-er som er helt riktige til meg. Jeg legger en del ekstra i en virkelig god bh, og så har jeg heller langt færre bh'er av god kvalitet enn mange dårligere. Anonymous poster hash: d3a74...4fa
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 Tror jeg har mest på underkroppen, føler hvertfall det. Har brede hofter og skuldre, men smale legger. Bruker str M/L, 167 cm og 73 kg. Hi Jeg synes du har en kjempefin kropp jeg. Ser ut som timeglassfigur. Du er heldig! 😀 Anonymous poster hash: 63fc4...bd3
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #6 Skrevet 26. mars 2016 Jeg synes du har en kjempefin kropp jeg. Ser ut som timeglassfigur. Du er heldig! 😀 Anonymous poster hash: 63fc4...bd3 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det varmer virkelig, særlig når jeg sliter med å akseptere kroppen min🙈 Hi Anonymous poster hash: 869df...f94
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #7 Skrevet 26. mars 2016 Hi, du er mistenkelig lik en venninne av meg sør på vestlandet som jeg ikke har snakket med på en evighet (men tror ikke gulvet stemmer helt) For meg ser det ut som om du er mer timeglassfigur, selv om det er litt vanskelig å se midjen din i den genseren. Hvis midjen din er ganske smal så vil jeg si du er nærmest en timeglassfigur, for kroppen din er symetrisk og balansert, ser det ut som, med ca. like breie skuldre og hofter og midje. Jeg har også timeglassfigur. Bukser med bootcut eller litt sleng (flare) er med på å balansere en slik kroppstype. Da er det finest med en overdel som også følger formene, litt innsvinget i midjen. Store, løse bluser/gensere har en tendens til å få meg til å se ut som en eplefasong eller som om jeg er mye større enn jeg egentlig er siden de visker ut alle linjer i kroppen. V-hals kan ofte være veldig flatterende. Nå er mine pupper mindre enn de var, og da blir v-hals litt for slankende, så nå er jeg finere i en rundere hals. Men du kan jo prøve v-hals også, bare for å se hvordan det er på deg. Ellers har det beste for meg vært å finne riktige bh-er! Det gjør mye med hvordan holdningen ser ut, og jeg synes klærne ser mye finere ut på meg når jeg har bh-er som er helt riktige til meg. Jeg legger en del ekstra i en virkelig god bh, og så har jeg heller langt færre bh'er av god kvalitet enn mange dårligere. Anonymous poster hash: d3a74...4fa Har aldri bodd på vestlandet, så er nok ikke venninnen din ;-) Takk for supre tips, skal notere det ned og se om jeg finner noe jeg føler meg mer vel i da Hi Anonymous poster hash: 869df...f94
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #8 Skrevet 26. mars 2016 Ser ikke noe bilde jeg Anonymous poster hash: 81cdf...222
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå