Gå til innhold

Noen homeopater her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kan fortelle meg hvilken homeopat medisin som anbefales til årets influensa?

Anonymous poster hash: 26492...e82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke Oscillococcinum uansett?

Anonymous poster hash: 7370a...0f2

Skrevet

Tusen takk 😊

Anonymous poster hash: 26492...e82

Skrevet

For å spare penger kan du bare få en influensasyk person til å nyse i Stillehavet, også venter du en måned før du tar deg et glass vann fra springen hjemme. Gratis homoepatimiddel!

Skrevet

Spar pengene så går det nok over uansett😉 Du vet ar homeopati er svindel??

Skrevet

Hvorfor hjelper homeopatmedisin på barn og dyr hvis det er svindel??

Jeg har vært plaget med kronisk sopp i underlivet. Men ble kvitt det pga homeopatmedisin. Fantastisk å bli kvitt soppen!!

Anonymous poster hash: ff23e...58c

Skrevet

Jeg har vært plaget med kronisk sopp i underlivet. Men ble kvitt det pga homeopatmedisin. Fantastisk å bli kvitt soppen!!

Gjør det det? Kan du vise meg noen randomiserte, kontrollerte og blindede studier som sier det?

Skrevet

Gjør det det? Kan du vise meg noen randomiserte, kontrollerte og blindede studier som sier det?

Jeg har prøvd på min katt og mine barn.

Skrevet

For å spare penger kan du bare få en influensasyk person til å nyse i Stillehavet, også venter du en måned før du tar deg et glass vann fra springen hjemme. Gratis homoepatimiddel!

Det hørtes litt skummelt ut. Dersom snørret i nyset blir ristet rett vei, så risikerer du en ytterst potent medisin. Det er mye mye bedre at vedkommende nyser i Atlanterhavet i stedet, da overgår du ikke 30C, og medisinen blir ikke fortynnet så mye at den blir farlig sterk.

(Hjelpe meg så mye kjemikeren i meg koser meg med homeopatenes virkelighetsforståelse!)

Skrevet (endret)

Fordi det er noe som heter placebo-by-proxy. Du kan lese mer om det her: http://www.bmj.com/content/343/bmj.d4345

Foreldre blir påvirket av de tror er en virksom behandling, og påvirker gjennom dette barna - eller tolker barnas atferd i lys av det de tror er virksom behandling. Det samme gjelder for dyr.

Endret av ostepop123
Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg har prøvd på min katt og mine barn.Anonymous poster hash: ff23e...58c

Wow, datamaterialet ditt er imponerende: par unger og en katt!!! Burde jo absolutt være statistisk signifikant.

Ellers er det noe som heter Placebo-effekten:-P

Skrevet

Mmmmmmmmmmmmhmmmmmmmm

Har dere prøvd selv????????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...