Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Klikker. Finnes ingensteds. Er gravid og trenger det! Sist svangerskap levde jeg på det ved den verste kvalmen. Noen som har sett det i butikkene?! Anonymous poster hash: 09da3...6b0
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Å herregud! er det blitt borte? I såfall kondolerer jeg. ( hekta på det samme når jeg gikk gravid ) Anonymous poster hash: 8f301...e07
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 http://www.hegnar.no/Nyheter/Naeringsliv/2015/04/Kjoepte-dundersalt-for-30-mill.-dundret-til-konkurs Anonymous poster hash: bb336...597
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 Nei!! Anonymous poster hash: 09da3...6b0
SuperFries Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 Søk på svensk godis som sendes. De har det.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #7 Skrevet 26. mars 2016 Man får kjøpt det på godteributikker!!!!! Mine favorittdrops så jeg gråt nesten av lykke da jeg fant dem på en godisbutikk:) ellers så har de det i Sverige også! Anonymous poster hash: 31686...9bb
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #8 Skrevet 26. mars 2016 Man får kjøpt det på godteributikker!!!!! Mine favorittdrops så jeg gråt nesten av lykke da jeg fant dem på en godisbutikk:) ellers så har de det i Sverige også! Anonymous poster hash: 31686...9bb I løsvekt eller de samme posene??? Anonymous poster hash: 09da3...6b0
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #9 Skrevet 26. mars 2016 I løsvekt eller de samme posene??? Anonymous poster hash: 09da3...6b0 I posene! Jeg har ikke sett de i store poser, men i de små hvertfall. Vet ikke hvor du bor, men de hadde de i Trondheim hvertfall. Må da finnes en godteributikk nær deg et sted også Slike butikker importerer jo gjerne en del, så om de ikke har så kan du kanskje spørre om de kan ta det inn. Det ville jeg gjort! 🤗 Anonymous poster hash: 31686...9bb
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #10 Skrevet 26. mars 2016 I kiosken på kinoen så jeg det sist Anonymous poster hash: dbce3...8c6
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #11 Skrevet 26. mars 2016 I posene! Jeg har ikke sett de i store poser, men i de små hvertfall. Vet ikke hvor du bor, men de hadde de i Trondheim hvertfall. Må da finnes en godteributikk nær deg et sted også Slike butikker importerer jo gjerne en del, så om de ikke har så kan du kanskje spørre om de kan ta det inn. Det ville jeg gjort! 🤗 Anonymous poster hash: 31686...9bb Tusen takk for tips. Bor i Stavanger. Skal lete litt i godisbutikker 😉 Anonymous poster hash: 09da3...6b0
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #12 Skrevet 26. mars 2016 Jeg letet også etter det for noen uker siden HI, er i samme situasjon som deg. Måtte ta til takke med alt mulig annet som ligner, feks Salte Padder. Det er ikke det samme. Anonymous poster hash: 2dd23...a9c
Kaffelykke Skrevet 13. april 2016 #13 Skrevet 13. april 2016 Hei nå har de dundersalt på Statoil ved strømsbrua :-D :-) ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #14 Skrevet 13. april 2016 De selger de på Statoil no🤗🙃 Anonymous poster hash: eeeec...81f
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #15 Skrevet 13. april 2016 En del Narvesen har fått de inn igjen. Anonymous poster hash: 491a3...ceb
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #17 Skrevet 2. mai 2016 De er tilbake!!!!! Fant plutselig på shellen i dag 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Anonymous poster hash: 09da3...6b0
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #18 Skrevet 2. mai 2016 Kjøpte på Narvesen for bare få uker siden! Ser ut til at Brynhild har tatt over distribusjon! Huuuurraa!!!! Anonymous poster hash: 31686...9bb
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #19 Skrevet 2. mai 2016 Kjøpte på Narvesen for bare få uker siden! Ser ut til at Brynhild har tatt over distribusjon! Huuuurraa!!!! Anonymous poster hash: 31686...9bb Åja det er det som er skjedd👍🏻 jeg er så glad. Men svir litt i hele munnen etter å ha tatt litt av Hehe... Har hatt skikkelig cravings etter det og det var så godt å få de 😜 Anonymous poster hash: 09da3...6b0
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #20 Skrevet 2. mai 2016 Klikker. Finnes ingensteds. Er gravid og trenger det! Sist svangerskap levde jeg på det ved den verste kvalmen. Noen som har sett det i butikkene?! Anonymous poster hash: 09da3...6b0 Da burde du jo bestille herfra, jeg har bestilt flere ganger: http://maxgodis.se/collections/inpackat/products/jattesalt Anonymous poster hash: c0dc2...63f
justme76 Skrevet 2. mai 2016 #21 Skrevet 2. mai 2016 Brynild kommer med den som nyhet nå 1 mai. Så kommer ihvertfall på endel rema
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå