Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Overvurderte visst hvor mye melk vi skulle drikke disse dagene, så har altfor mye i kjøleskapet 🙈 Hva er fint å lage/bake med ekstra lett melk? Har sittet og sett på oppskrifter, men alt er med helmelk... Blir vel ikke like bra da? Anonymous poster hash: a6a9d...a9a
Gjest Muji81 Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Det meste av mat blir bedre med helmelk, fløte og smør.. jeg ville lagd det du ønsker..blir litt sunnere og godt nok
☆☆☆ Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 Bruk dei oppskriftene du har. Det meste blir like bra, resten blir nesten like bra.
Salomine Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 Har aldri annet enn ekstra lett melk i huset jeg. Bruker det i alt, bakverk, supper osv. Blir stort sett veldig bra. Enkelte ting hadde selvsagt blitt bedre med h-melk eller fløte. Men til daglig er det ekstra lett melk som duger hos oss fordi det er det som er i kjøleskapet. Må kjøpe ekstra hvis jeg skal ha noe annet.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 Jeg lager all mat og bakverk med ekstra lettmelk, går helt fint det Anonymous poster hash: 72817...ac2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå