Gå til innhold

Barn med gift mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barn med en gift mann,etter barnet mitt ble skoleelev ville pappaen ha kontakt. Jeg var overveldet av lykkefølelse,endelig skulle barnet mitt treffe og bli kjent med pappaen sin. Dette er nå over ett år siden,samarbeidet har gått over all forventning,spesielt i begynnelsen. Barnet mitt var på sin første overnatting et halvt år etter første møte å var mildt sagt overlykkelig da han kom hjem. Blitt kjent med sine søsken å mammaen deres,ville han gjerne på snarlig besøk igjen. Etter ca 9 mnd.fikk vi fast samvær,men da det var gått i underkant av 3 mnd.kom barnet sine bremser på for fullt,han ville ikke gå til pappaen på overnatting eller hjem noen timer etter skoletid. Jeg skjønner fremdeles ikke hva som er grunnen til dette,han snakker heller ikke hvordan han har hatt det eller om sine søsken som han gjorde tidligere .

Det er nå slutt på overnatting,han er kun nå på besøk på ettermiddag 1 dag i uken.

Noen som har noen ide eller formening om hva som har skjedd her ?

Takknemlig for svar :-D

Anonymous poster hash: 12a03...fda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja her er det bare å sette igang å gjette damer, synd man sjelden får vite fasiten ,)

Anonymous poster hash: 487e0...7a8

Skrevet

Mulig at ikke alle søsknene synes det var så kult med en liten bror inn fra sidelinjen og viser det.. Husker en jente jeg kjente for lenge siden, hun var i samme situasjon og din sønn, bortsett fra at jeg tror ikke hun hadde noensinne samvær. Hun hadde mange søsken på farens side og den en søsteren (som

var omtrent like gammel) var veldig sjalu på henne og tydeligvis sint over at hun i det hele tatt fantes og drev regelrett og mobbet henne på skolen.

Skrevet

Det som skjedde, beklager å si det, at mor til ditt barn tenkte med musa istedet for hodet og gikk etter en gift mann for å ha sex med ham uten prevensjon. Gjorde du det med vilje for at han skulle gå fra kona si? Du kan ikke kreve at barnets halvsøsken og kona til barnets far er begeistret for resultatet av sidespranget. Denne historien burde være en advarsel for alle dem som mener at "elskerinner har ingen ansvar", "er du singel så kan du pule hvem du vil, gift eller ei" og lignende vas. Blir man gravid fordi man er for teit i hodet til å vite hva prevensjon er, eller fordi man bruker graviditet som middel for å "vinne" mannen, går det bare utover barnet. Det er ditt rot, og kun DU har ansvar for det. Du valgte å ha sex med en gift mann uten prevensjon, du valgte å beholde barnet. Da får du også ordne opp i rotet. Stakkars barn.

Anonymous poster hash: 9920e...78f
Skrevet

Det som skjedde, beklager å si det, at mor til ditt barn tenkte med musa istedet for hodet og gikk etter en gift mann for å ha sex med ham uten prevensjon. Gjorde du det med vilje for at han skulle gå fra kona si? Du kan ikke kreve at barnets halvsøsken og kona til barnets far er begeistret for resultatet av sidespranget. Denne historien burde være en advarsel for alle dem som mener at "elskerinner har ingen ansvar", "er du singel så kan du pule hvem du vil, gift eller ei" og lignende vas. Blir man gravid fordi man er for teit i hodet til å vite hva prevensjon er, eller fordi man bruker graviditet som middel for å "vinne" mannen, går det bare utover barnet. Det er ditt rot, og kun DU har ansvar for det. Du valgte å ha sex med en gift mann uten prevensjon, du valgte å beholde barnet. Da får du også ordne opp i rotet. Stakkars barn.

Ehhh... ??

Anonymous poster hash: ea5c7...5b1

Gjest 5 andre
Skrevet

Oi! Snakke på å konkludere på tynt grunnlag... Hva vet du i det hele tatt om det? Han behøver ikke å ha fortalt at han var gift. De kan ha brukt prevensjon, med det er ikke alltid 100%. Han er ansvarlig for sine valg, og bør ha tenkt på konsekvensene av sine valg.

Hi: Tror du bare må prate med sønnen din. Prøve igjen å få han til å åpne opp. Prat med faren, slik at han kan prate med sin familie om hvordan de takler et nytt familiemedlem. Dette må jo være tøft for både ditt barn og hans andre barn. Kona har gjort et valg om å bli, men kan hun ha problemer med ditt barn?

Skrevet

Oi! Snakke på å konkludere på tynt grunnlag... Hva vet du i det hele tatt om det? Han behøver ikke å ha fortalt at han var gift. De kan ha brukt prevensjon, med det er ikke alltid 100%. Han er ansvarlig for sine valg, og bør ha tenkt på konsekvensene av sine valg.

Hi: Tror du bare må prate med sønnen din. Prøve igjen å få han til å åpne opp. Prat med faren, slik at han kan prate med sin familie om hvordan de takler et nytt familiemedlem. Dette må jo være tøft for både ditt barn og hans andre barn. Kona har gjort et valg om å bli, men kan hun ha problemer med ditt barn?

Tenkte på det jeg også, at kanskje ikke kona klarer å oppføre seg på en grei måte ovenfor barnet.

Vær obs på det, jeg har måttet sende min sønn på samvær med en stemor som ikke har behandlet han bra gjennom oppveksten, og jeg tror absolutt det har vært medvirkende til at han nå i tenårene sliter med angst og dårlig selvtillit.

Anonymous poster hash: 02576...17f

Skrevet

Kommer ikke frem her, men var han gift da du fikk barnet?

Jeg har også barn med en gift mann, men han ble det etter barnet ble født.. Har også et par barn med kona.

Snakk med faren om noe har skjedd. Spør rett ut om det er noen som har problemer med å godta han.

Sønnen din skal uansett ikke utsettes for 'utfrysning' eller annen dårlig behandling av verken barn eller andre voksne.

Anonymous poster hash: 6b400...4a7

Skrevet

Han er ikke redd for at du skal være ensom når han er der? Eller at han er redd du skal bli lei deg om han har det med far og hans familie?

Skrevet

Snakk om å dømme uten å vite noenting.

Mannen kan du dømme men ikke hi.

Barnet er her, sånn er situasjonen.

Anonymous poster hash: f9e7d...56e

Skrevet

Herregud for en idiot. For alt du vet så har mannen giftet seg i etterkant og var singel når han gjorde Hi gravid.

Anonymous poster hash: 34ddc...373

Skrevet

Det var da alvorlig til bitterhet da. Hvor gammel er ungen til din mann?

Her forteller HI at det var far som tok kontakt for å få samvær etter at han ikke har hatt noe med ungen å gjøre. Så egentlig har jo HI tatt konsekvensene for sitt valg, men så kom FAR for å ville ha kontakt. Hvordan i all vide verden får du det til å bli HI sin feil. Dessuten er faktisk ikke HI eneste med skyld her. Mannfolk vet også hvordan prevensjon fungerer. Du er et typisk eksempel på de som legger all skyld på elskerinna for så å synes synd på mannen som ble forført.

Skrevet

Hm får litt ekkel følelse om at kanskje noen tukler med gam på natt.. Kan være hvem som helst det, både mannen i huset eller større søsken. Jeg ble lettere misbrukt av hormonell tenåringsbror.

Ville tatt for meg sønnen og lirket ut en forklaring, han er så gammel at du faktisk kan spørre rett ut om evt mistanker. Da ser du hvordan han reagerer.

Ja... Skjønner dibhønene nå sier st de ventet på denne.. Men hva hvis det faktisk er noe i det da? Ikke sikkert vedkommende har rukket å gjøre så mye alvorlig ennå, siden han fortsatt "tåler" en og annen dagbesøk.

Anonymous poster hash: e1496...01c

Skrevet

tenker heller at dette kanskje er en for stor overgang for han, og ikke at det er noe mer galt enn det

Skrevet

Hadde min mann vært utro med svangerskap som følge hadde jeg forventet at kvinnen tok abort. Jævligste i verden er elskerinner som bærer frem barnet. Fy F!

Anonymous poster hash: cc89f...8d6
Skrevet

Hadde min mann vært utro med svangerskap som følge hadde jeg forventet at kvinnen tok abort. Jævligste i verden er elskerinner som bærer frem barnet. Fy F!

Spiller jo ingen rolle hva du forventer, du er jo ikke del av ligningen i det hele tatt.

Fins da tusener av menn som juger to kvinner huden full, så om en kvinne blir gravid er det slett ikke sikkert hun aner at kjæresten er gift med en annen allerede. Hvorfor skal hun ta abort fordi en tredjeperson er sur på svangerskapet hennes? Ikke tredjeperson en gang, det er jo en fjerdeperson, dvs helt uvesentlig for avgjørelsen.

Anonymous poster hash: 6fbac...f44

Skrevet

Spiller jo ingen rolle hva du forventer, du er jo ikke del av ligningen i det hele tatt.

Fins da tusener av menn som juger to kvinner huden full, så om en kvinne blir gravid er det slett ikke sikkert hun aner at kjæresten er gift med en annen allerede. Hvorfor skal hun ta abort fordi en tredjeperson er sur på svangerskapet hennes? Ikke tredjeperson en gang, det er jo en fjerdeperson, dvs helt uvesentlig for avgjørelsen.

Anonymous poster hash: 6fbac...f44

Men man kan da ikke forvente at kona til den utro mannen skal elske barnet som sitt eget. Man kan forvente at hun behandler barnet OK, men ikke at hun skal være mora hans/hennes. Som regel så er det ingen løgner inne i bildet. Og uansett, hvordan tør folk å pule uten prevensjon slik at de blir gravide? Med tanke på hvor mye SOS som florerer overalt? Hvordan TØR man?

Skrevet

Feil! Det jævligste i verden er gifte mannfolk som har ubeskyttet sex med andre enn sin kone. Hadde din mann gjort en annen kvinne gravid er det kun han du kunne vært forbannet på. Den andre kvinnen har all rett til å velge å få barnet selvom faren til barnet er gift. Forøvrig hadde dine forventninger ikke spilt noen rolle da du ikke ville hatt noen rettigheter i det hele tatt, det eneste du kunne gjort var å skille deg. Da ville du latt mannen få sin straff da det er mannen som eventuelt skal straffes, og ikke den single damen og barnet hun bærer. Du kunne gjerne vært sur og bitter på hun som hadde blitt gravid med din mann, men hun har ikke gjort noe galt og kan derfor gå med hevet hodet!

Anonymous poster hash: 3fa9b...c16

Skrevet

Feil! Det jævligste i verden er gifte mannfolk som har ubeskyttet sex med andre enn sin kone. Hadde din mann gjort en annen kvinne gravid er det kun han du kunne vært forbannet på. Den andre kvinnen har all rett til å velge å få barnet selvom faren til barnet er gift. Forøvrig hadde dine forventninger ikke spilt noen rolle da du ikke ville hatt noen rettigheter i det hele tatt, det eneste du kunne gjort var å skille deg. Da ville du latt mannen få sin straff da det er mannen som eventuelt skal straffes, og ikke den single damen og barnet hun bærer. Du kunne gjerne vært sur og bitter på hun som hadde blitt gravid med din mann, men hun har ikke gjort noe galt og kan derfor gå med hevet hodet!

Anonymous poster hash: 3fa9b...c16

Joda, hun har gjort noe galt, hun har ligget med gift mann. Selv om halve DIB mener at elskerinner er alltid mye bedre mennesker enn koner, og at de er hellige og skal skånes for alt, så er det moralsk galt å ha seg med en mann som du VET har partner og barn. Bare DiB-kjerringer mener at alle kan pule alle uten at de er å bebreide.

Skrevet

Joda, hun har gjort noe galt, hun har ligget med gift mann. Selv om halve DIB mener at elskerinner er alltid mye bedre mennesker enn koner, og at de er hellige og skal skånes for alt, så er det moralsk galt å ha seg med en mann som du VET har partner og barn. Bare DiB-kjerringer mener at alle kan pule alle uten at de er å bebreide.

Jeg er enig med deg i at kvinner som ligger med menn de vet er gifte har gjort noe galt! Det er veldig ansvarsfraskrivende og bare si at det er kun den gifte mannens feil. Man bidrar jo til utroskapen og blir et forstyrrende element i det etablerte forholdet.

Men det er likevel mannen som er den største synderen mener jeg. Han er den som har en forpliktelse til kona, og som bør sørge for å holde fingrene unna andre. Gjør han noen gravid, så er det først og fremst hans tabbe.

Det er ikke noe gunstig å få barn med gifte menn, verken for en selv eller barnets vedkommende. Men har man først blitt gravid, så må man bare ta konsekvensene, enten man velger å beholde eller ta abort.

Mener ikke at elskerinna har noen plikt til å ta abort av hensyn til kona. Men hun burde hatt vett til å holde seg unna mannen i utgangspunktet...

Anonymous poster hash: 65033...2c1

Skrevet

Jeg er enig med deg i at kvinner som ligger med menn de vet er gifte har gjort noe galt! Det er veldig ansvarsfraskrivende og bare si at det er kun den gifte mannens feil. Man bidrar jo til utroskapen og blir et forstyrrende element i det etablerte forholdet.

Men det er likevel mannen som er den største synderen mener jeg. Han er den som har en forpliktelse til kona, og som bør sørge for å holde fingrene unna andre. Gjør han noen gravid, så er det først og fremst hans tabbe.

Det er ikke noe gunstig å få barn med gifte menn, verken for en selv eller barnets vedkommende. Men har man først blitt gravid, så må man bare ta konsekvensene, enten man velger å beholde eller ta abort.

Mener ikke at elskerinna har noen plikt til å ta abort av hensyn til kona. Men hun burde hatt vett til å holde seg unna mannen i utgangspunktet...

Anonymous poster hash: 65033...2c1

Er enig med deg der, blir man gravid så tar man ikke abort av hensyn til mannen eller kona hans. Men man kan heller ikke forvente at kontakten med "stefamilien" blir optimal. Man kan ikke forlange at den bedratte kona elsker barnet som er resultatet av utroskapen. Mange blir hos drittmannen fordi man ikke ønsker å gjøre barna til skilsmissebarn. Selv om det er selvfølgelig mannen som er største synder, blir det teit å si at elskerinna ikke har gjort noe galt i det hele tatt. Det er ikke fritt frem å ha sex med hvem du vil selv om du er singel. Det finnes faktisk moralske standard i dette samfunnet, og bra for det. Hva hadde samfunnet sett ut som hvis alle pulte som dyr på hvem de ville hele tiden? Det hadde jo vært anarki og kaos, og blant annet kjønnssykdommer hadde blomstret opp enda mer, man hadde hatt mine-dine-våre barn av helt annen dimensjon enn det er i dag, forvaltningen hadde kollapset av alle nye krav om barnebidrag osv. Det hadde ikke fungert uten moralsk standard av å ikke gå på vift hele tiden mens du er i forhold, særlig når man har barn sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...