Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #1 Skrevet 25. mars 2016 Rart spm, kanskje. Bare kom til å tenke på dette da babyen vår, 8 mnd, aldri har vært interessert i å samsove. Nå er hun litt småsyk, og sliter med søvnen. Pappaen er ikke hjemme. Om jeg ender med å ta henne opp i min seng, skal jeg bare stole på at jeg våkner om hun snur på seg? Anonymous poster hash: bafc3...ff9
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #2 Skrevet 25. mars 2016 Legg litt tepper, dyner el.l. på gulvet, så er det i alle fall litt bedre hvis den faller. Eller kan du skyve sengen inntil veggen? Anonymous poster hash: 8d852...b92
Slaskepott Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 (endret) Jeg har samsovet lenge med mine unger, og alle har lært seg hvordan senga fungerer etter bare en krabbetur utfor kanten. Vi hadde en ekstra madrass på gulvet nedenfor senga akkurat i "opplæringsperioden", for sikkerhets skyld. Om du har mulighet til å dytte den ene langsiden av senga inntil en vegg, kan du ligge på andre siden med henne nærmest veggen. Endret 26. mars 2016 av Slaskepott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå