Gå til innhold

Noen som sliter med analfissur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, her kommer det og går.. hatt problemer siden fødsel for flere år siden. Flere? Og hva gjør dere for å forhindre? Jegdrikker mye vann,spiser fiber etc. Men noen ganger stopper magen opp igjen og da er det pån igjen.

Anonymous poster hash: c3eea...847

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt avhengig av å spise riktig. For meg innebærer det å unngå gluten og melkeprodukter.

Og så må jeg unngå sukker og raske karbohydrater for at det ikke skal trigge betennelse i kroppen.

Anonymous poster hash: 4c46d...33e
Skrevet

Ok, takk for svar😊

Kan du komme med forslag til hva du spiser?

Skrevet

Ok, takk for svar

Kan du komme med forslag til hva du spiser?

I prinsipp så spiser jeg lavkarbo. Altså normale mengder med proteiner, mye grønnsaker og riktig fett.

Frokost kan være proteinbrød med pålegg (egg, makrell i tomat, m.m.), majones og en del grønt. På sommeren lager jeg ofte en smoothie til frokost (kjører nøtter/mandler først til mel, har i eggeplomme®, vaniljepulver og frosne bær, ev. 1/3 banan, og vann), steker eggehvitene og spiser dem med salt (jeg trenger å få i meg noe salt også på morgenen). Andre ganger lager jeg meg en omelett med ekstra grønnsaker i, eggerøre e.l. og spiser det med en salat til.

Andre ganger lager jeg meg "kjøleskapsgrøt" med chiafrø, linfrø, mandler og valnøtter som jeg legger i vann til dagen etterpå. Noen lager den med kokosmelk. Har gjerne i en del bær, enten friske eller frosne som jeg lar tine i "grøten" i kjøleskapet over natten.

Lunsj er gjerne en fullverdig salat, eller middagsrester fra dagen før.

Middag er gode proteinkilder (mest mulig rent kjøtt eller fisk), mye grønnsaker og kanskje en saus, hjemmelaget dressing/aioli til.

Spiser noe nøtter og mørk sjokolade utenom.

Anonymous poster hash: 4c46d...33e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...