Gå til innhold

4-åringen er så mye syk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

4-åringen er så ofte syk. Går max 10 dager får ny sykdomsrunde kommer. Med feber, snørr og hoste. Snorker som en mann hver natt. Har vært endel på legevakten. Er som oftest "bare" virus. Sist så var det lungebetennelse. Er deres barn ofte syke?

Anonymous poster hash: e788d...c82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4-åringen er så ofte syk. Går max 10 dager får ny sykdomsrunde kommer. Med feber, snørr og hoste. Snorker som en mann hver natt. Har vært endel på legevakten. Er som oftest "bare" virus. Sist så var det lungebetennelse. Er deres barn ofte syke?

Min nettopp fireåring er/var mye syk. Han var hjemme fra bhg minst hver 14 dag med feber. Han fikk påvist astma dagan var ca 1,5 og før det var han forkjøla konstant og ofte febersyk. Så fikk han dren i ørene da han var ca tre år og etter det har han vært sykdomsfri i opptil 1,5 måned ad gangen. Men kan fortsatt være febersyk hver 14 dag..

Noen barn er jo mye syke, men siden han snorker en del ksn det jo være lurt å få han undersøkt hos ØNH?

Anonymous poster hash: 93d5d...96f

Skrevet

Mandler? Polypper?

Anonymous poster hash: e5b7f...aba

Skrevet

Ene barnet til noen venner var sånn. Fikk fjernet mandlene og har nesten ikke vært syk siden. Er jo ikke sikkert det hjelper gutten din, men ville uansett fått en vurdering fra ØNH.

Anonymous poster hash: bbcbb...ebf
Skrevet

Jeg skal bestille time hos fastlege over påske. Det er så leit med sykdom hele tiden. Er jo nesten ikke i barnehagen.

Takk for svar.

hi

Skrevet

Polypper tenker jeg og/eller kronisk halsbetennelse. 

Anonymous poster hash: 0b6a9...5de
Skrevet

Barn med cøliaki kan ha dårlig immunforsvar som eneste symptom.

Anonymous poster hash: bd8bd...a5a

Skrevet

Hun er utredet for cøliaki, det har hun ikke.

Hun har aldri hatt hals betennelse, bare "vanlig" halsvondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...