Gå til innhold

Stakkars lille babyen min :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er fire måneder og sliter sånn! Han er så forkjøla. Hoster og nyser hele tiden. Sliten i stemmen og orker ikke å leke. Får ikke til å sove og nesa er full av snørr. Selv om vi tømmer den for snørr ofte så fylles det fort opp og han nyser ut store mengder og det surkler når han puster. Han er så utilpass :( Han hadde litt feber for noen dager siden men er feberfri nå. Gulper mye og hadde vannete avføring i dag tidlig. Tror dere legevakta tar inn sånne tilfeller?

Anonymous poster hash: fdbf5...877

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville uansett ringt og hørt hva de mener. God bedring til lillegutt!

Anonymous poster hash: 4241e...747
Skrevet

Han er fire måneder og sliter sånn! Han er så forkjøla. Hoster og nyser hele tiden. Sliten i stemmen og orker ikke å leke. Får ikke til å sove og nesa er full av snørr. Selv om vi tømmer den for snørr ofte så fylles det fort opp og han nyser ut store mengder og det surkler når han puster. Han er så utilpass :( Han hadde litt feber for noen dager siden men er feberfri nå. Gulper mye og hadde vannete avføring i dag tidlig. Tror dere legevakta tar inn sånne tilfeller?

Anonymous poster hash: fdbf5...877

Ikke for å skremme deg, men Ja det tror jeg. Venninnen min har nettopp vært innlagt i over en uke med babyen sin som har samme symptomer som din baby har. Han var vel og merke litt mindre enn din da (6uker). Der var det RS-virus.

Anonymous poster hash: 24b7d...fe5

Skrevet

Du må ikke vente med en så liten baby! Vår hadde bronkiolitt, skikkelig skummelt.. Ring nå!

Anonymous poster hash: 8e937...647

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...