Gå til innhold

Er dette unormalt symptom i 2. Trimester?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sinnsykt trøtt og sliten. Jeg vil bare sove og hvile hele tiden! Jeg har hyperemesis i tillegg, men trettheten er overveldende.... Andre som er så trette så seint i svangerskapet? Er 20 uker på vei

 

Anonymous poster hash: bcfef...cfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trettheten kom og gikk nesten hele svangerskapet, men så hadde jeg ekstremt med halsbrann siste trimester og sov lite om nettene.. Med tanke på at du har hyperemesis er det vel ikke så rart at du er mye trett også? Ønsker deg lykke til videre og håper du føler deg bedre etterhvert :)



Anonymous poster hash: ee747...0a9
Skrevet

Ja jeg er så trøtt at jeg tror jeg skal forgå. Er 18 uker og noen dager. Har ikke vært så trøtt som dette med de andre barna.

 

Anonymous poster hash: 3d4b1...892

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...