Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #1 Skrevet 25. mars 2016 Jeg er så sinnsykt trøtt og sliten. Jeg vil bare sove og hvile hele tiden! Jeg har hyperemesis i tillegg, men trettheten er overveldende.... Andre som er så trette så seint i svangerskapet? Er 20 uker på vei Anonymous poster hash: bcfef...cfb
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #2 Skrevet 25. mars 2016 Trettheten kom og gikk nesten hele svangerskapet, men så hadde jeg ekstremt med halsbrann siste trimester og sov lite om nettene.. Med tanke på at du har hyperemesis er det vel ikke så rart at du er mye trett også? Ønsker deg lykke til videre og håper du føler deg bedre etterhvert Anonymous poster hash: ee747...0a9
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #3 Skrevet 25. mars 2016 Ja jeg er så trøtt at jeg tror jeg skal forgå. Er 18 uker og noen dager. Har ikke vært så trøtt som dette med de andre barna. Anonymous poster hash: 3d4b1...892
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå