Gå til innhold

hvordan svøpe baby 5 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han får armene og jeg svøper stramt med svøpeteppe (rektangulært tynt pledd som "puster").

Han må svøpes om natta og skal ikke ha hendene løs. Han sover rolig når han svøpes men i løpet av natta prøver han å komme seg løs hvis han våkner og vil ha mat. Han svøpes pga sykdom i samråd med lege.

Anonymous poster hash: e0bde...d5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det høres ut som barnemishandling, sykdom eller ikke....at han prøver å komme seg løs er helt naturlig.

Anonymous poster hash: be2a1...9f4
Skrevet

Svøpe en så stor baby?! Det må da være tull? Høres ut som barnemishandling i mine ører. Hva i all verden er det for slags sykdom barnet har?

Anonymous poster hash: ccdd9...567

Skrevet

En så stor baby skal aldri svøpes med mindre den er vant til det fra den er liten. Google det og les om det. Er barnet derimot vant til å bli svøpt og trives med det kan du kjøpe en swaddleme. Men ALDRI svøp ett så stort barn om det ikke er blitt gjort fra barnet er lite, det kan gjøre mye skade.

Skrevet

De skal svøpes med bøyde armer og hendene opp til ansiktet. Føttene kan svøpes slik at det er muligheter for å sparke.

Anonymous poster hash: 45f75...35e

Skrevet

Av nysgjerrighet, hvilken sykdom er dette? Jeg jobber innenfor helsevesenetet så er bare interessert i å lære nye ting.

Anonymous poster hash: 45dae...e69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...