Gå til innhold

Kreta med storfamilien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så utrolig lyst til å ta en tur til Kreta neste sommer med hele storfamilien, både mine foreldre, svigerforeldre osv. Er det noen steder der nede som passer godt til dette? Altså har både små og store leiligheter? Vi er seks personer, så vi må ha stort rom/leilighet. Helst i gangavstand fra en fin strand :)

Anonymous poster hash: 6d1bb...c55
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har så utrolig lyst til å ta en tur til Kreta neste sommer med hele storfamilien, både mine foreldre, svigerforeldre osv. Er det noen steder der nede som passer godt til dette? Altså har både små og store leiligheter? Vi er seks personer, så vi må ha stort rom/leilighet. Helst i gangavstand fra en fin strand :)

Platanias er fint :)

Anonymous poster hash: c4ed0...494

Skrevet

Sunwing Makrigialos

Anonymous poster hash: c4cb2...0c5

Skrevet

O.B.C i Makrigialos er et kjempefint sted. ER nesten det samme som Sunwing som ligger 25 meter unna,  Minuset er nesten en 2 1/2 times busstur, men vi brydde oss ikke noe om det. Gikk fint selv med en baby på 5 mndr den gangen.

Og på begge steder så finnes det leiligheter med plass opptil 6 personer og noen med privat basseng ( deler med 4 andre mener jeg)

Stranden er langgrunn og fin forresten.

Skrevet

Takk for tips :) Begge steder så veldig flott ut.

Skrevet

Triton ved Agia Apostoli. Ligger ved stranden, flott bassengområde og fantastisk personale.

30min fra flyplassen og første stopp til transfer bussen når dere kommer og siste når dere drar.

Anonymous poster hash: 30ff5...e08

Skrevet

Jeg bille anbefalt å bo i agii apostoli området. Da er du midt mellom Chania by og platanias. Platanias består har myyyyye barer og de fleste snakker svorsk av kelnerne. Stranden i platanias er også mye grovere og det er ofte mye mer bølger der enn i agii apostoli.

Sjekk hotellene- Anais summerstar, Anais holiday, Anais suites, Stellina, stellina Royal, eller triton som nevnt før.

Anonymous poster hash: 8b53b...ac6

Skrevet

Har vært på to ulike sunwingresorts med storfamiliene. Der får alle en leilighet som passer seg :)

Skrevet

Storfamilien....6 personer inkl begge sett med foreldre??

Anonymous poster hash: accc8...8f6

Skrevet

Tolker de som om de er 6 i sin familie, pluss besteforeldre

Skrevet

Det er også veldig fint på Rhodos, sunwing kallithea

Skrevet

Jeg syns Platinas er fælt, og mange av de andre steden utenfor Chania også. Om dere kun skal være på hotellet har det ikke noe å si, om om dere ønsker hyggelige restauranter osv ville jeg reist et annet sted. Det er andre finere steder på Kreta 

Anonymous poster hash: ec77b...aad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...