Gå til innhold

Når sjekker dere ut av hotell rommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo klokken tolv det er utsjekk, men her banket rengjøringen på døren kl 10 og lurte på om vi kunne sjekke ut før??

Mann og barn er å bader, så jeg og baby skulle ha oss en liten lur før vi sjekker ut og venter i resepsjonen til de er ferdig med å bade. Altså har ikke tenkt å sjekke ut før kl 12.

Rengjøringsdama ble sur og argumenterte med at d var andre som skulle ha rommet i løpet av dagen!

Anonymous poster hash: 22967...269

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jobbet som stuepike og vi hadde aldri lov til å banke på rom for å nærmest jage de ut. Fikk en liste hver dag hvor det sto hvem som hadde sjekket ut tidlig osv

Tok de rommene først og ventet i det lengste med de andre.

Anonymous poster hash: 5f653...7d4

Skrevet

Det er jo klokken tolv det er utsjekk, men her banket rengjøringen på døren kl 10 og lurte på om vi kunne sjekke ut før??

Mann og barn er å bader, så jeg og baby skulle ha oss en liten lur før vi sjekker ut og venter i resepsjonen til de er ferdig med å bade. Altså har ikke tenkt å sjekke ut før kl 12.

Rengjøringsdama ble sur og argumenterte med at d var andre som skulle ha rommet i løpet av dagen!

Er det utsjekking kl. 12, sjekker jeg ut kl. 12 om vi har lagt planer frem til det. Hadde tatt en telefon ned til resepsjonen og uttrykt min misnøye!

Anonymous poster hash: 5c04d...71c

Skrevet

De eneste rommene vi banket på var de som ikke skulle sjekke ut, for å høre om de var tilstedet eller ikke så vi kunne rydde der før de kom tilbake

Anonymous poster hash: 5f653...7d4

Gjest Muji81
Skrevet

Er det utsjekking kl. 12, sjekker jeg ut kl. 12 om vi har lagt planer frem til det. Hadde tatt en telefon ned til resepsjonen og uttrykt min misnøye!

Anonymous poster hash: 5c04d...71c

Enig.

Skrevet

Går det an å høre om det er mulig med sen utsjekk samme dag man skal reise? Koster d ekstra?

Gjest Muji81
Skrevet

Går det an å høre om det er mulig med sen utsjekk samme dag man skal reise? Koster d ekstra?

Koster ikke noe ekstra...men det er avhengig av at rommet ikke skal leies ut til andre.

Skrevet

Hvilket hotel var dette?

Anonymous poster hash: d9907...3ca

Skrevet

Er du sikker på at utsjekk er kl 12? Er 11 mange steder nå.

Til spørsmålet ditt så sjekker vi ut etter hvilke planef vi har. Altså tidlig hvis vi har et tidlig tog eller fly, og men hvis vi ikke har spesielle planer blir det oftest til at vi drøyer til siste frist.

Anonymous poster hash: bd8a1...4bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...