Gå til innhold

Mobilbruk ungdom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge får deres 13-14 åringer ligge å taste på mobilen om kvelden/natta?Har en gutt her som mener alle får ubegrenset vruk, men jeg synes ikke han skal bruke den etter vi er lagt oss....

Anonymous poster hash: 33f3b...40c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine gutter på 12 og 14 har ingen skjermer på senga

Anonymous poster hash: cec30...ef3

Skrevet

Vår på 14 år må levere den i stua og den ligger den etter 22.00. De trenger ikke mobilen når de sover.

Anonymous poster hash: 39d92...07b

Skrevet

Helt enig med dere.Interessant å høre...👍Gjerne flere synspunkt👍

Skrevet

Har dere samme tidspunkt i helger/ferier?

Skrevet

13-åringen får ikke bruke mobil etc etter kl 22 hverdager. I helger/ferier er nedetiden midnatt.

Anonymous poster hash: be46f...a0d

Skrevet

13-åringen må levere fra seg mobil og i-pad når han legger seg. Vi gjemmer det, men det er bare fordi han faktisk har bedt oss om det fordi han selv opplever at han sover dårligere om ikke. Altså han sniker seg ned på natten for å finne mobil/i-pad og snikspille osv. Han får dem igjen etter et visst klokkeslett på morgningen, ene lillebroren vet hvor de er og finner det til ham dersom ikke vi voksne er stått opp til da. 

Anonymous poster hash: f9afe...791
Skrevet

12 og 14 åringen må legge mobil og iPad igjen i stuen. De får lese bøker på sengen, ikke trykke på skjermer.

Anonymous poster hash: 89ae0...eb4

Skrevet

Må legge igjen ipad og tlf når han legger seg. Ikke skjermer på soverommet,der skal det soves. 22 er uansett grensen på kvelden.

Anonymous poster hash: 95cac...c5f

Skrevet

min er 16 år og legger mobilen nede i stua på hverdager da han legger seg 22, mens ellers i helger og ferier,så styrer han dette selv

Anonymous poster hash: 8e80c...ef7
Skrevet

Min gutt får ha den selv. Jeg mener det er en del av lærdommen å klare å regulere seg. Det samme med de fleste av vennene hans.

Anonymous poster hash: dfdfb...941

Skrevet

Min gutt får ha den selv. Jeg mener det er en del av lærdommen å klare å regulere seg. Det samme med de fleste av vennene hans. Anonymous poster hash: dfdfb...941

Ja for det greier de jo veldig fint.....

Skrevet

Har ikke behøvd å regulere, de får nok søvn.

Anonymous poster hash: b632c...73a

Skrevet

Ja for det greier de jo veldig fint.....

Min gjør i alle fall det. Han er ikke 10, men 14 og klarer det helt fint.

Anonymous poster hash: dfdfb...941

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...