Gå til innhold

Går dere på jobb med litt feber? 38,5..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg skal greie å stå dagen ut, litt dumt å måtte plage andre nå i påskefreden..

Anonymous poster hash: bde25...442

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg skal greie å stå dagen ut, litt dumt å måtte plage andre nå i påskefreden..

Anonymous poster hash: bde25...442

Om du jobber et sted du ikke kan smitte andre, og du klarer deg med noen paracet el, kommer du deg sikker igjennom dagen :)

God bedring!

Anonymous poster hash: fc2c0...8c5

Skrevet

Jobber i helsevesenet så nei, jeg går ikke på jobb med feber.

Anonymous poster hash: 7a851...76d

Skrevet

Jeg blir sengeliggende med 38,5 i feber, og verker enormt i hele kroppen. Hadde aldri klart å gå på jobb.

Men om allmenntilstanden din er ok med litt paracet, og jobben din ikke innebærer smittefare, så er det jo ingenting som hindrer deg i å jobbe.

Anonymous poster hash: ea200...a05

Skrevet

I min jobb kan jeg gå med feber så lenge jeg klarer å utføre arbeidsoppgavene mine. Har lite fysisk kontakt med andre kolleger da jeg har eget kontor. Men hadde jeg jobbet i feks helsevesenet hadde jeg holdt meg hjemme pga smittefaren.

Anonymous poster hash: 63840...1fe

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke.

Skrevet

Jeg hadde ikke klart det fysisk. De få gangene jeg har hatt feber i voksen alder, så har jeg vært helt utslått.

Hadde jeg fungert, så hadde jeg selvsagt gått på jobb.

God bedring!

Anonymous poster hash: c8e32...2b9

Skrevet

Kommer an på. Er jeg i elendig form, og det ikke er noe på jobben som må gjøres akkurat drn dagen, så orker jeg ikke pine meg gjennom det.

Får sjeldent takk for å drive rovdrift på en selv. Sykedager har man for en grunn, og har forstått hvor viktig helsa og kroppen er, så viktig å ta vare på den!

Anonymous poster hash: 0b2ba...333

Skrevet

Jeg hadde ikke klart det. Jeg blir skikkelig mannesyk av feber, har jeg 38 så ligger jeg rett ut. Mannen der i mot, drar på jobb med 39 i feber. Men, det er jo alltid en grunn til at kroppen har feber da, så det kan jo være at kroppen din trenger ro.. God bedring😊

Skrevet

Nei da holder jeg meg hjemme. Men det går forsåvidt ikke utover noen.

Anonymous poster hash: 1174a...937

Skrevet

Nei!! Feber er tegn på at kroppen bekjemper infeksjon/sykdom og trenger ro å hvile. I tillegg er man som regel da smittsom - jeg syns det er en uting at folk drar på jobb når de har feber og er syke.

Anonymous poster hash: fe7ec...28e

Skrevet

Nei, om tempen kommer opp i 38,5 er jeg passe dårlig og vondt i kroppen at jeg orker kun å ligge i senga på et mørkt rom. Heldigvis går det år mellom hver gang jeg blir så dårlig :)

Skrevet

Jeg får nesten aldri feber uansett hvor dårlig jeg er. Så de gangene jeg har hatt 38.5 i feber har jeg hatt giga høy CRP og nesten ikke klart noen ting. Men hadd jeg lett fått feber og jobben var enkel hadde legg tatt Paracet

Anonymous poster hash: 6972d...124

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...