Gå til innhold

Mannen trives ikke i nye huset :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flyttet inn i nytt hus for ca 4 mnd siden, og nå kommer det mer og mer frem at mannen ikke trives her.

Har vi besøk, og de kommenterer at det er fint, sier han i "fleipete" tone "Ja, vil dere kjøpe det", han sitter og ser på boligannonser og kommenterer priser osv på andre hus og hvor greit det ville være å bo der og der. Vi bor i en by der oljekrisen har rammet hardt, og boligprisene er gått dramatisk ned, og senest i dag så sa han oppgitt " Ja, da må vi jo bare bo her til det snur".

Kjenner jeg blir så lei meg, jeg så virkelig frem til å bo her. Både barna og jeg stortrives, og det var ikke min plan å føytte noe mer nå før barna er flyttet ut, men vet ikke om jeg orker å bli boende om mannen skal mistrives.

Han var veldig entusiastisk da vi kjøpte, så det er ikke slik at jeg presset han til noe.

Anonymous poster hash: c4999...1ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å snakke sammen?

Anonymous poster hash: e3c43...f93

Skrevet

Hi her.

Vi snakker jo sammen, og derfor Vet jeg jo at han ikke trives. Han sier det jo...han var entusiastisk helt til vi flyttet inn.

Skrevet

Kan jo hende det tar litt tid. Kjæresten min begynte ikke å føle seg hjemme og trives ordentlig før vi hadde bodd her i nesten to år(!).

Anonymous poster hash: 71958...45b

Skrevet

Hva er problemet? Kanskje dere kan gjøre noe med huset? Ofte billigere enn salg og nytt kjøp.

Anonymous poster hash: b9b74...ac8
Skrevet

Jeg håper det er bare tids spørsmål før han tilpasser seg.

Det er bare maling som trengs.

Skrevet

Sånn er det litt her og, bare med meg. Er mye som må pusses opp her, og kommer nok ikke til å føle meg helt hjemme før det er gjort. bodd her i litt over 2 år. Spør han om det er noe dere kan gjøre med huset for at han skal trives bedre :)

Anonymous poster hash: 8335a...612
Skrevet

Tok et år og en to mnd lang ferie før jeg følte huset vårt ble mitt hjem.,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...