Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #1 Skrevet 24. mars 2016 Jeg vurderer Botox i sinnarynken samt smilerynkene. Virker dette på dype rynker, eller må en ta filler i tillegg? Lite lyst på filler da jeg synes det ofte gir et litt oppblåst resultat😱 Anonymous poster hash: 67e51...e04
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #2 Skrevet 24. mars 2016 Hei, Har bare erfaring med sinnarynken og er veldig fornøyd 👍 Ser opplagt ut på en naturlig måte. Viktig å sette hos dyktige behandlere ! Betal heller litt ekstra. Tror nok det fungerer bedre med Restylane på smilerynkene ? Mener botox kan gjøre smilet og munnen litt rar ved å sette så nært. Men her er jeg ikke sikker ! Ellers så synes jeg smilerynker er pent, jeg Anonymous poster hash: ac0a5...e09
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #3 Skrevet 24. mars 2016 jeg har botox i pannen, sinnarynken og røykerynkene rundt munnen. ingen filler. botoxen gjør at musklene lammes og da blir huden glattet ut. jeg valgte å beholde smilerynkene - jeg synes smilerynker er fint. :-) for røykerynkene fikk jeg en dose rett over amourbuen - og vekk var de. Anonymous poster hash: e7498...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå