Gå til innhold

Lager dere tulletråder her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søkte problemstillinger som dere framstiller som helt reelle?

Gud, jeg har et kjedelig liv 😳

Anonymous poster hash: ea558...4e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er barre og skrive feil. Da er det i gang.

Anonymous poster hash: 5c423...11e
Skrevet

Nei selvfølgelig ikke og det er utrolig irriterende med dere som gjør det.

Derfor jeg er her mindre og mindre. 

Anonymous poster hash: cdbaa...4c6
Gjest Antarctica
Skrevet

Nei, det trenger jeg ikke. Ikke du heller, for den del. Der er rikelig med tullinger som lager dem på fullt alvor. (Lurer på om den skruen snart er ute? Eller om det blir på 4.påskeaften?)

Skrevet

En gang for litt siden lagde jeg en helt reel tråd, men noen tullinger her inne mente at jeg var et troll

Anonymous poster hash: 6d902...59e

Skrevet

Tja, må nesten beklage, for jeg lagde en tråd om et problem som ikke hadde oppstått enda (ang. en svært urimelig far til barna). Jeg så problemet komme, og skrev om det her inne som om at det allerede hadde skjedd. Fikk masse god svar og masse gode råd, så den dagen problemet oppstod (for jeg skal love dere det kom, akkurat som jeg regnet med), så var jeg klar til å sette foten ned og slå tilbake med en gang. 

Ellers har jeg ikke laget noen "tulletråder" :)

Anonymous poster hash: 39b49...10f
Skrevet

Nei selvfølgelig ikke og det er utrolig irriterende med dere som gjør det.

Derfor jeg er her mindre og mindre.

Anonymous poster hash: cdbaa...4c6

Sikkert like greit. Vinn-vinn osv. 😊

Anonymous poster hash: 82f26...f83

Skrevet

Gjør det innimellom,og ser at flere av dere som svarer med nick kommer med forskjellige råd og svar til like situasjoner.

Anonymous poster hash: 98ffe...51e

Skrevet

Hun som ble gravid selv om hun var sterilisert

Ehhh... javel. .

Anonymous poster hash: e423e...d09

Skrevet

Nei, har i grunn bedre ting å finne på.

Gjest Antarctica
Skrevet

Gjør det innimellom,og ser at flere av dere som svarer med nick kommer med forskjellige råd og svar til like situasjoner.

Anonymous poster hash: 98ffe...51e

Har du et konkret eksempel?

Gjest Antarctica
Skrevet

Tja, må nesten beklage, for jeg lagde en tråd om et problem som ikke hadde oppstått enda (ang. en svært urimelig far til barna). Jeg så problemet komme, og skrev om det her inne som om at det allerede hadde skjedd. Fikk masse god svar og masse gode råd, så den dagen problemet oppstod (for jeg skal love dere det kom, akkurat som jeg regnet med), så var jeg klar til å sette foten ned og slå tilbake med en gang.

Ellers har jeg ikke laget noen "tulletråder" :)

Er det lov å spørre hvilken situasjon du "forutså" og fikk råd om?
Skrevet

Nei. Men om en tråd åpenbart er laget for humor og er veldig overdrevet slik at det fremgår at det er tull, så synes jeg det er bedre enn de som lager falske innlegg bare for å provosere...

Jeg pleier å ta meg tid når jeg svarer og gi skikkelige svar. Synes derfor ikke det er så gøy når noen driver og tuller!

Anonymous poster hash: 1cdd0...307

Skrevet

Å jada, mange 😊

Anonymous poster hash: 1b0fa...cb3

Skrevet

Kanskje han faren som krevde at sønnen skulle spikres opp i dag?

Skrevet

Kanskje han faren som krevde at sønnen skulle spikres opp i dag?

Haha, nei det var nok ikke meg :-)

Begynner å bli ganske lenge siden nå, så jeg orker ikke å lete opp tråden, men det handlet om at faren til barnet vårt (som ikke hadde vært der i det hele tatt første leveår), kom å krevde 50/50 med en gang. Jeg kjenner fyren og vet hvordan han tenker. Etter å ha vært fraværende i et år ville han plutselig ha kontakt igjen. Bare et par uker etter jeg postet innlegget her, ringte han og mente at han hadde krav på 50/50 og mente jeg bare skulle sende barnet til han for de skulle nemlig på ferie til foreldrene hans. 

Da jeg fortalte han om tilvenningsperiode, blikjent-tid, rolig start osv var han ikke interessert lengre. Jeg har ikke hørt noe fra han siden, annet enn at han mente vi måtte få ordnet en privat bidragsavtale...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...