Lovemychild Skrevet 24. mars 2016 #1 Skrevet 24. mars 2016 Min kusine skal gifte seg, og jeg kunne tenkt meg å holde tale....problemet er bare at jeg kan jo overhode ikke skrive tale... Er det kleint å få noen til å skrive den for meg? Hvis jeg selvfølgelig gir beskjed om hva den skal inneholde? Stikkord, små episoder osv...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #2 Skrevet 24. mars 2016 Kleint, ja. Blir jo voldsomt upersonlig. Anonymous poster hash: ea2d6...73c
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #3 Skrevet 24. mars 2016 Det er absolutt ikke kleint. Få hjelp av noen som kjenner deg og bruden, helst, men hvis det er umulig, så får du hjelp av noen andre. Mye lurere å få hjelp, enn å skrive noe du egentlig ikke er fornøyd med. Men sørg for å øve på å holde talen, det er aller viktigst. Anonymous poster hash: 8281a...9c0
Hildemor fra vest Skrevet 24. mars 2016 #4 Skrevet 24. mars 2016 Nei det er ikke kleint. Jeg har skrevet mange taler og sanger i årenes løp akkurat slik du beskriver. Bare å sende en PM om du trenger hjelp😊
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #5 Skrevet 24. mars 2016 Selfølgelig kan du ta i mot hjelp :-) er jo mange som har som hobby og skrive sanger/taler for folk :-) Anonymous poster hash: a6d52...0f3
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #6 Skrevet 24. mars 2016 Ikke kleint! Skrev selv en sang til en bekjents datters konfirmasjon. Fikk masse info om jenta, hva foreldrene ønsket å ha med i sangen, om det var noen spesielle hendelser f.eks. De var kjempe fornøyde, jenta dog noe flau over sang om seg selv Anonymous poster hash: aa4c1...61a
Gjest Antarctica Skrevet 25. mars 2016 #7 Skrevet 25. mars 2016 Bedre å få hjelp og heller tilpasse den selv, enn å skrive en tale som er dårlig oppbygd og kludrete formulert. Øv deg MANGE ganger på selve fremføringen, hva enn du gjør med skriveprosessen! Ikke noe er verre enn å pine seg gjennom talere som er dårlig forberedt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå