Gå til innhold

Er det greit å pusse opp i påsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er opppussing som bråker. Vi skal legge panel på veggene og da må jo en bråkete sag hentes frem.

Er det greit? I dag har vi ikke gjort noe. Vi kan ikke gjøre noe på lørdag, da skal mannen på jobb.

Tiden strekker ikke alltid til og påsken er en av få perioder vi faktisk har tid til å gjøre noe. Men, så er det disse helligdagene da.

Er det greit?

Anonymous poster hash: a4230...3c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke greit  i det hele tatt, nei. Helligdager er stille dager.

Skrevet

Ikke greit. Lørdag hadde vært greit, frem til kl 14-15.

Skrevet

Bråkete arbeid er ikke greit. Jeg hadde blitt jævlig sur hvis naboen bråka med sag, hamring og lignende når det er helligdager og feritid.

Maling og annet stille arbeid kan du gjøre så mye du vil for min del.

Anonymous poster hash: 229a5...a97

Skrevet

Og hvorfor skulle ikke det være greit? Det er jo ingen kristne som tenker på helligdagene til f.eks. jøder og muslimer, så hvorfor må alle tenke på helligdagene til kristne? Jeg er ikke kristen og hadde ikke brydd meg mindre om du hadde vært naboen min og pusset opp i dag!

Anonymous poster hash: 93147...5e7

Skrevet

Fordelene med enebolig 😜

Pusser opp som bare det, vi 😃

Anonymous poster hash: bd076...ab3

Skrevet

Fordelene med enebolig 😜

Pusser opp som bare det, vi 😃

Anonymous poster hash: bd076...ab3

Åh, som jeg har lyst på enebolig. Vi har kun råd til rekkehus.

Skrevet

vi også pusser opp, litt bråk får så være, eneste gangen vi har fri begge to så vi får gjort unna litt. 

Anonymous poster hash: 26e26...c86
Skrevet

Og hvorfor skulle ikke det være greit? Det er jo ingen kristne som tenker på helligdagene til f.eks. jøder og muslimer, så hvorfor må alle tenke på helligdagene til kristne? Jeg er ikke kristen og hadde ikke brydd meg mindre om du hadde vært naboen min og pusset opp i dag!

Anonymous poster hash: 93147...5e7

Norsk lov, min venn. Norsk lov.

Anonymous poster hash: 0f0ac...e20

Skrevet

Vi pusser opp rommet til mellomste barnet i påsken. Vi har fri begge to og da går det fort unna. Vi bor i enebolig.

Anonymous poster hash: 9f9d1...5f9

Skrevet

Bor dere o flermannsbolig blir det nei.....desverre.

Bor dere i enebolig er det bare å kaste dere ut i det. Men dropp å ta med sagen ut.

Skrevet

Det er i henhold til norsk lov ikke greit.

Anonymous poster hash: 3ac44...e78

Skrevet

Er ikke værre enn å spørre naboen, kan jo hende de synes det er helt greit. Ikke alle som er så gammeldagse at man må holde pusten på rød-dager.

Anonymous poster hash: 19215...7c8
Skrevet

Er ikke værre enn å spørre naboen, kan jo hende de synes det er helt greit. Ikke alle som er så gammeldagse at man må holde pusten på rød-dager.

Anonymous poster hash: 19215...7c8

Enig, greit å spørre naboene. Kan jo hende de ikke er inne på dagtid og det bare er å kjøre på ;)

Anonymous poster hash: 58faa...5fb

Skrevet

Det er opppussing som bråker. Vi skal legge panel på veggene og da må jo en bråkete sag hentes frem.

Er det greit? I dag har vi ikke gjort noe. Vi kan ikke gjøre noe på lørdag, da skal mannen på jobb.

Tiden strekker ikke alltid til og påsken er en av få perioder vi faktisk har tid til å gjøre noe. Men, så er det disse helligdagene da.

Er det greit?

Gjør ting som ikkje bråker slik. Veit du at naboen er vekke så sag inne i huset.

Anonymous poster hash: e66cf...15d

Skrevet

Er det greit?

det er jo ikke greit....MEN kan du ikke spørre naboen om dere kan få legge panel noen timer i morgen f.eks 12-15 eller noe, og så ta alt av bråkearbeidet da dersom det er OK?

Anonymous poster hash: a36ea...540

Skrevet

Jeg er muslim og jeg respekterer andre sin religion. Alt av hjemmejobb gjorde jeg igår, idag og imorgen gjør jeg ingenting av husarbeid. Det er respekt og det bør også du Hi vise hensyn til.

Anonymous poster hash: e3329...d3f

Skrevet

Lørdag et bare inneklemt dag så dere kan jobbe på dagtid. Resten av uka og mandag er røde dager så det er dessverre ikke lov.

Anonymous poster hash: 36b8a...619

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...