Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #1 Skrevet 24. mars 2016 Jeg elsker stilen, men siden ingen har det her bestilte jeg på nett. Kjolen skulle passe etter måletabellen på sidene deres, men den lå som et pølseskinn langs magen der den egentlig skulle svinge ut. Jeg så nøye etter på Zalando etterpå og ser at alle kjolene ligger som limt til hoftebeina til modellene,det fungerer jo i str 34, men ikke i 40-42 som jeg er. Noen som har erfaring? Er dette gjennomgående for alt de lager? Anonymous poster hash: 58881...9e1
the amazing spidermamma Skrevet 24. mars 2016 #2 Skrevet 24. mars 2016 De sitter veldig fint på min kropp, jeg er et litt rundt timeglass. De sitter tett rundt bryst og øverst i livet, men er forholdsvis snille mot den runde magen. Bruker str 38.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #3 Skrevet 24. mars 2016 De sitter veldig fint på min kropp, jeg er et litt rundt timeglass. De sitter tett rundt bryst og øverst i livet, men er forholdsvis snille mot den runde magen. Bruker str 38. Hvordan er den for store pupper. Liker og den stilen, men ser at modellen er veldig flat, og synes det ikke ser ut som det er plass til særlig med pupper. Ser da ut som puppene bare kommer til å velte ut. Jeg har store pupper, flat mage og stor rompe. Anonymous poster hash: c6500...eb1
the amazing spidermamma Skrevet 24. mars 2016 #4 Skrevet 24. mars 2016 Det er to forskjellige kjolefasonger, den ene er litt mer utringet og kroppsnær enn den andre. Den som er mest kroppsnær sitter best på meg. Det er vel den som er mest 'retro' i fasongen. De er forholdsvis utringet, men synes ikke puppene tyter ut, akkurat. Jeg bruker 75E i bh, så er ikke akkurat flat. Men jeg har en kjole fra king louie som jeg pleier å bruke en topp under, det er en sånn strikket, langermet.
the amazing spidermamma Skrevet 24. mars 2016 #5 Skrevet 24. mars 2016 Jeg har forresten tre kjoler derfra, pleier alltid å få komplimenter når jeg har dem på.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #6 Skrevet 24. mars 2016 Tusen takk for svar. Hvilken str. bruker du? Jeg er mellom 38 og 40, tenkte og bestille str. M. Tenkte å bestille en kåpe og, de har jo så mye fint. Anonymous poster hash: c6500...eb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå