Gå til innhold

Dere som er 40+. Vedr hverdagsminke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere til daglig dere som bruker mer enn kun maskara?

Jeg bruker en god ansiktskrem og cc krem fra Biotherm og maskara, men føler kanskje at min 45 år gamle hud trenger litt mer hjelp/løft/glød.

Anonymous poster hash: bc0b0...ce6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker Jane Iredal mineralmakeup. Eneste som kan gi huden min glød. Dyrt men best.

Anonymous poster hash: 3a47f...46d

Skrevet

Cc krem fra Clinique, concealer under øyne(YSL), synes glyserol masken til Ren ( selges på apoteket) gir veldig fin glød. Litt rouge på kinnbena, litt kajal på nedre vippekant og våtkanten, litt gloss så er jeg klar til å møte folk👍

Anonymous poster hash: df476...da2

Skrevet

Min hverdagssminke består av en fuktighetskrem etter dusjen. That's it. Fatter ikke poenget med sminke til hverdags. Tåler ikke folk å se et naturlig fjes, så får de se en annen vei. 

Anonymous poster hash: fd252...e23
Skrevet

Olje + god dagkrem.

BB creme, flytende eyeliner, maskara og lipgloss :)

Anonymous poster hash: 739e9...549

Skrevet

Min hverdagssminke består av en fuktighetskrem etter dusjen. That's it. Fatter ikke poenget med sminke til hverdags. Tåler ikke folk å se et naturlig fjes, så får de se en annen vei.

Jeg tror ikke de fleste sminker seg fordi andre ikke tåler å se på dem. Tenker at det har mer med at man selv ønsker å føle seg mer vel.

Jeg har ganske mørke ringer under øynene, ujevn hudfarge, litt uren hud. Synes jeg ser gammel, sliten og dradd ut. Men med litt concealer, pudder og mascara ser jeg utrolig mye friskere ut og føler meg mer vel.

Anonymous poster hash: 1e69f...03a

Skrevet

Dagkrem og renser ansiktet kvar dag.

Mary Kay timewise, pudder og mascara.  No har jeg på satt vipper. Bruker litt brune svake toner på augelokket.

Anonymous poster hash: e598f...84f
Skrevet

Men da var det ikke deg jeg spurte, vet du.

Hi

Skrevet

Primer + concealer fra YSL + pudderfoundation

Mascara + eyeliner på øvre vipper og kajal under øyet.

Anonymous poster hash: 6fcdd...b05

Skrevet

Min hverdagssminke består av en fuktighetskrem etter dusjen. That's it. Fatter ikke poenget med sminke til hverdags. Tåler ikke folk å se et naturlig fjes, så får de se en annen vei.  Anonymous poster hash: fd252...e23

At voksne damer på 40 + kan svare slik... Trodde det var ungjentene som holdt på slik på den måten her inne.

Til hi: Bruker foundation og eyeliner. Pleide å bruke sminken til Bare Minerals tidligere, men litt kjappere med foundation på morgenen. Bruker mest leppepomade med farge, men burde sikkert brukt leppestift som varer.

Anonymous poster hash: ada48...ad7

Skrevet

Min hverdagssminke består av en fuktighetskrem etter dusjen. That's it. Fatter ikke poenget med sminke til hverdags. Tåler ikke folk å se et naturlig fjes, så får de se en annen vei.  Anonymous poster hash: fd252...e23

Jeg sminker meg heller ikke og tenker som deg. Greit nok at det ikke er oss HI vil høre fra, men greit at det ikke ser ut som om alle faktisk bruker sminke. Vi er en god del som ikke gjør det.

Anonymous poster hash: 3839b...a93

Skrevet

jeg renser huden grundige morgen og kveld.

hverdagsminke; fuktserum, fuktighetskrem, body shop bb cream, mascara, øyebrynspenn (youngblood) og bryngele.

er 49 år.

Anonymous poster hash: 56717...e41

Skrevet

jeg renser huden grundige morgen og kveld.

hverdagsminke; fuktserum, fuktighetskrem, body shop bb cream, mascara, øyebrynspenn (youngblood) og bryngele.

er 49 år. Anonymous poster hash: 56717...e41

Hva er øyebrynspenn og bryngele?

Skrevet

Jeg bruker mineralpudder for å jevne ut fargen i kinnene og påfører så litt rouge.

Bruker litt øyenskygge og øyenbrynsblyant i tillegg til mascara. Gjort på fem minutter.

Jeg er veldig lys i huden, så sminker meg veldig naturlig og diskret.

Anonymous poster hash: 44fd4...fe2

Skrevet

Dagkrem, pudder, eyeliner, litt øyenskygge, mascara og øyenbrynsblyant.

Anonymous poster hash: a89b7...ff9

Skrevet

Jeg sminker meg heller ikke og tenker som deg. Greit nok at det ikke er oss HI vil høre fra, men greit at det ikke ser ut som om alle faktisk bruker sminke. Vi er en god del som ikke gjør det.

Tror dere ikke vi vet de da? Vi ser dere jo 😂😂

Takk til dere andre som kommer med gode tips, det var litt av hvert å lære her 👍

Hi

Skrevet

Antiblemish fra clinique, pudder, flytende eyeliner fra loreal, lys øyeskygge, mascara 2000 calories Max factor, øyebryn blyant og får stadig komplimenter for å se ut som i 30 årene :)

Anonymous poster hash: 04ade...9f0

Skrevet

At voksne damer på 40 + kan svare slik... Trodde det var ungjentene som holdt på slik på den måten her inne.

Til hi: Bruker foundation og eyeliner. Pleide å bruke sminken til Bare Minerals tidligere, men litt kjappere med foundation på morgenen. Bruker mest leppepomade med farge, men burde sikkert brukt leppestift som varer.

Anonymous poster hash: ada48...ad7

Det der var vel både et relativt forutinntatt og generaliserende innlegg. Atale, ugreie kvinnfolk kommer i alle aldre.

Skrevet

Tror dere ikke vi vet de da? Vi ser dere jo

Takk til dere andre som kommer med gode tips, det var litt av hvert å lære her

HiAnonymous poster hash: bc0b0...ce6

Det kan godt hende du ser hvem som sminker seg og ikke, men ikke alle er like opptatte av det som deg. Selv legger jeg bare merke til det når noen er veldig oversminket, men de fleste som bruker sminke ser jo ganske normale ut.

Skrevet

Det kan godt hende du ser hvem som sminker seg og ikke, men ikke alle er like opptatte av det som deg. Selv legger jeg bare merke til det når noen er veldig oversminket, men de fleste som bruker sminke ser jo ganske normale ut.

Hvordan vet du hvor opptatt jeg er av det? Jeg er 45 år og spør om sminketips. Det i seg selv antyder vel at jeg ikke er så opptatt av det?

Det er bare litt morsomt at du følte det var viktig å presisere at ikke alle bruker sminke. Trodde du på alvor at jeg ikke vet det? Hele poenget med en god sminke er jo å se mest mulig naturlig ut, mens de som ikke bruker sminke under hele tatt som regel ser litt blasse ut. Det er helt greit og opp til enhver, men jeg føler at jeg trenger litt hjelp til å finne litt glød i huden etterhvert som jeg blir eldre.

Hi

Skrevet

Cc krem fra Clinique, concealer under øyne(YSL), synes glyserol masken til Ren ( selges på apoteket) gir veldig fin glød. Litt rouge på kinnbena, litt kajal på nedre vippekant og våtkanten, litt gloss så er jeg klar til å møte folk

Anonymous poster hash: df476...da2

Er det denne masken du mener?

http://renskincare.no/Product/271/Glycolactic_Radiance_Renewal_Mask

Anonymous poster hash: fb261...bcd

Skrevet

når du er 45 og vil ha litt glød - retinol om natten og godt med fukt om dagen.

anbefaler å ta turen innom en hudpleier - elexir er gode produkter.

Skrevet

De fleste, ja, men fy filler'n, de som ikke har skjønt poenget - de ser ikke ut i måneskinn!

Men poenget ditt var muligens at de som er pent sminket ser normale ut, mens vi som ikke skjønner poenget med sminke i det hele tatt, ikke ser normale ut?

Skrevet

når du er 45 og vil ha litt glød - retinol om natten og godt med fukt om dagen.

anbefaler å ta turen innom en hudpleier - elexir er gode produkter.

jeg skrev det feil - her er produktserien;

http://www.elixircosmeceuticals.no/produkter/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...