Gå til innhold

Barnekjoler og størrelser. Ebay


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to jenter på 4 og 7 som ELSKER kjoler og skjørt. Synes det er så mange fine og spesielle kjoler på ebay til en kjempebillig penge så jeg tenkte å kjøpe en del der. De bruker størrelse 116 og 134 i kjoler, hvordan er det med størrelser når jeg handler på ebay?

 

Anonymous poster hash: 9d81c...2a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvor du handler fra... Ebay er ikke en nettbutikk, men mange selgere fra hele verden. Bestiller du fra kina, anbefaler jeg deg å gå opp 2-3 str. Ellers ligger det som regel mål på siden til selger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...