Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #1 Skrevet 24. mars 2016 Har to jenter på 4 og 7 som ELSKER kjoler og skjørt. Synes det er så mange fine og spesielle kjoler på ebay til en kjempebillig penge så jeg tenkte å kjøpe en del der. De bruker størrelse 116 og 134 i kjoler, hvordan er det med størrelser når jeg handler på ebay? Anonymous poster hash: 9d81c...2a5
zrah Skrevet 24. mars 2016 #2 Skrevet 24. mars 2016 Spørs hvor du handler fra... Ebay er ikke en nettbutikk, men mange selgere fra hele verden. Bestiller du fra kina, anbefaler jeg deg å gå opp 2-3 str. Ellers ligger det som regel mål på siden til selger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå