Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #1 Skrevet 24. mars 2016 På barsel kom det ei heilt klart utslitt nybakt mor ut av eit rom med mann på slep. Ringer under augo etc. som ein kunne forvente, men med tette, kålsvarte vipper som stakk 1,5 cm rett ut før dei hadde ein liten bøy. Spesielt merkbart i profil. Dette må de berre slutte med altså! Anonymous poster hash: e802b...500
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #2 Skrevet 24. mars 2016 Hva hadde vært mest riktig for deg her? Blonde vipper? Bustete vipper? Hva skulle hun hatt til de mørke ringene under øynene? Null vipper? Hm, var hun litt for pen og velstelt for deg? Anonymous poster hash: b60ae...f82
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #3 Skrevet 24. mars 2016 På barsel kom det ei heilt klart utslitt nybakt mor ut av eit rom med mann på slep. Ringer under augo etc. som ein kunne forvente, men med tette, kålsvarte vipper som stakk 1,5 cm rett ut før dei hadde ein liten bøy. Spesielt merkbart i profil. Dette må de berre slutte med altså! Anonymous poster hash: e802b...500 ENIG! På barsel skal man se tvers gjennom sliten ut. Og hvorfor ha denne mannen på slep? Mannen skal bære sin kvinne rundt på barsel, så blir man ikke så sliten og kan kanskje vurdere å ha lange vipper. Skal sende brev til statsministeren om dette. Anonymous poster hash: a9f7c...407
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #4 Skrevet 24. mars 2016 Ok. Så man skal legge opp alt etter de få dagene det er unntakstilstand i forbindelse med fødsel? Og fordi du syns det ser dumt ut? Har du generelt høye tanker om deg selv og din mening? Anonymous poster hash: 3960e...e3f
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #5 Skrevet 24. mars 2016 Hva hadde vært mest riktig for deg her? Blonde vipper? Bustete vipper? Hva skulle hun hatt til de mørke ringene under øynene? Null vipper? Hm, var hun litt for pen og velstelt for deg? Anonymous poster hash: b60ae...f82 Ho såg ut som ho hadde daude edderkopper i ansiktet, så nei. Tipper ho som mange andre har tatt dei for å føle seg fresh etter fødsel, men det hadde ikkje den effekten. Eg har meir enn nok pengar til å kjøpe meg vipper, så sjalusi får meg ikkje til å reagere. Det ser idiotisk ut, derfor kjøper eg det ikkje. Anonymous poster hash: e802b...500
klg,2 boys now:) Skrevet 24. mars 2016 #6 Skrevet 24. mars 2016 Huff for ett tragisk innlegg.bra at noen faktisk skal henge seg opp i at ei ukjent på barsel ikke så sliten nok ut🙈🙈🙈
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #7 Skrevet 24. mars 2016 Ho såg ut som ho hadde daude edderkopper i ansiktet, så nei. Tipper ho som mange andre har tatt dei for å føle seg fresh etter fødsel, men det hadde ikkje den effekten. Eg har meir enn nok pengar til å kjøpe meg vipper, så sjalusi får meg ikkje til å reagere. Det ser idiotisk ut, derfor kjøper eg det ikkje. Anonymous poster hash: e802b...500 Då tykkjer eg at du skal få deg ein hobby, så slepp du å tenkje på kva andre har i fjeset Anonymous poster hash: b60ae...f82
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #8 Skrevet 24. mars 2016 Hadde det vært i orden hvis hun ikke så sliten ut? Nå er jeg enig i at falske vipper ser bare merkelig ut, men folk må da få bruke det hvis de synes det er pent.. Anonymous poster hash: 194d9...1f2
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #9 Skrevet 24. mars 2016 kvinner er kvinner verst... lavmål å gå til "angrep" på noen på barsel (!) hun så ikke sliten nok ut hun hadde ikke fine øyevipper posene under øynene var ikke blå nok hun maset seg til ks etter kun 30timer fødsel, ergo har hun jo egentlig ikke født hun var for så for sprek ut hun var for tykk mannen hjalp henne for mye mannen hjalp henne for lite mannen var der mannen var ikke der hun hadde for pent tøy på hun så uflidd ut hun satt i rullestol hun så helt uberørt ut greit - dro den litt langt, men dere skjønner hva jeg mener... kan man ikke bare la sånne teite fillting bare LIGGE! også prøver vi å støtte hverandre i noe som skal være en gledens tid? :) uavhengig av om du liker vippene hennes eller ikke?hun likte sikkert ikke det surmaga bedrevitertrynet ditt heller, men shit au sånn er verden - smil å gå videre Anonymous poster hash: 92bcb...bb2
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #10 Skrevet 24. mars 2016 *hun så for sprek ut(- "var for" der altså) Anonymous poster hash: 92bcb...bb2
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #11 Skrevet 24. mars 2016 Hadde du kun skrevet at du synes vippe-extensions ser teit ut/ikke er kledelig osv, så hadde jeg vært helt enig med deg. Men hva har det med at dama var sliten og nybakt mor å gjøre med saken? Falske vipper "dine bad" ser ofte latterlig ut synes jeg, uansett hvordan man ser ut ellers... Anonymous poster hash: 3c34d...cfc
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #12 Skrevet 24. mars 2016 Hadde du kun skrevet at du synes vippe-extensions ser teit ut/ikke er kledelig osv, så hadde jeg vært helt enig med deg. Men hva har det med at dama var sliten og nybakt mor å gjøre med saken? Falske vipper "dine bad" ser ofte latterlig ut synes jeg, uansett hvordan man ser ut ellers... Anonymous poster hash: 3c34d...cfc *done bad* Anonymous poster hash: 3c34d...cfc
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #13 Skrevet 24. mars 2016 Ho såg ut som ho hadde daude edderkopper i ansiktet, så nei. Tipper ho som mange andre har tatt dei for å føle seg fresh etter fødsel, men det hadde ikkje den effekten. Eg har meir enn nok pengar til å kjøpe meg vipper, så sjalusi får meg ikkje til å reagere. Det ser idiotisk ut, derfor kjøper eg det ikkje. Anonymous poster hash: e802b...500 altså nå må du da gi deg! Vi har jo alle forskjellig smak, kanskje det var akkurat det hun trengte for å føle seg vel. Om du ikke liker det, nei så tar du ikke vippe-extensions selv, men la nå andre få gjøre det som gjør at de føler seg vel. Anonymous poster hash: 88004...cc3
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #14 Skrevet 24. mars 2016 ENIG! På barsel skal man se tvers gjennom sliten ut. Og hvorfor ha denne mannen på slep? Mannen skal bære sin kvinne rundt på barsel, så blir man ikke så sliten og kan kanskje vurdere å ha lange vipper. Skal sende brev til statsministeren om dette. Anonymous poster hash: a9f7c...407 tror nok statsministeren vil le og si at dette ikke er hennes bord. FN derimot.... Anonymous poster hash: 1b59b...a0f
Frkmic Skrevet 24. mars 2016 #15 Skrevet 24. mars 2016 Så glad for at jeg hadde falske vipper forrige barselsperiode! Selv om jeg kanskje ikke så spesielt bra ut, følte jeg meg fresh. Kommer til å ha vipper denne gangen også. Synes det ser verre med de som sitter der med en 3 timer gammel baby, og er nysminket med nykrøllet hår.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #16 Skrevet 24. mars 2016 Falske vipper ser så white trash ut, så jeg forstår hva du mener, hi. Latterlig mote. Akkurat som disse megabrynene alle skal ha. Svarte, feite, snorrette bryn. Ser dere ikke selv hvor dumme dere ser ut? Gaaad.... Anonymous poster hash: 3a2d3...321
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #17 Skrevet 24. mars 2016 HI sitt poeng var vel å understreke kontrasten; hvor ekstra fake og rart det ser ut med falske vipper når man egentlig - naturlig nok - ser sliten og herja ut. Jeg synes også det ser veldig pussig ut, særlig på voksne damer, men hver sin smak ... Anonymous poster hash: 83c4b...826
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #18 Skrevet 24. mars 2016 Så glad for at jeg hadde falske vipper forrige barselsperiode! Selv om jeg kanskje ikke så spesielt bra ut, følte jeg meg fresh. Kommer til å ha vipper denne gangen også. Synes det ser verre med de som sitter der med en 3 timer gammel baby, og er nysminket med nykrøllet hår. Hvorfor er det ille? Anonymous poster hash: 4b311...bc3
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #19 Skrevet 24. mars 2016 På barsel kom det ei heilt klart utslitt nybakt mor ut av eit rom med mann på slep. Ringer under augo etc. som ein kunne forvente, men med tette, kålsvarte vipper som stakk 1,5 cm rett ut før dei hadde ein liten bøy. Spesielt merkbart i profil. Dette må de berre slutte med altså! Anonymous poster hash: e802b...500 Ho hadde nok noe og pirke på deg og. Reknar med ho er finere en deg i virkeligheten. Siden du slenger med leppa. Anonymous poster hash: d0eed...d89
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #20 Skrevet 24. mars 2016 Merkelige folk.. Jeg var så frisk og full i adrenalin etter fødsel at jeg va nydusjet og nysminket en halvtime etter fødselen. Var fantastisk å freshe seg opp etter en hard fødsel. Følte meg så fin og fresh. Men sånne som deg hadde vel reagert negativt på det også?? At jeg ikke gikk med svett hår i palme på hodet, grå joggebukse, Crocs og blå ringer under øynene? Anonymous poster hash: 4b311...bc3
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #21 Skrevet 24. mars 2016 Når jeg lå på barsel, så både sminket jeg meg og ordentlig håret alle dager jeg var der. Jeg følte meg utrolig opplagt og energifull på barsel! Jeg gjorde dette når babyen lå og sov i senga si og hadde babyen med meg inn på badet :-) Anonymous poster hash: 9627c...8d0
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #22 Skrevet 24. mars 2016 Hva hadde vært mest riktig for deg her? Blonde vipper? Bustete vipper? Hva skulle hun hatt til de mørke ringene under øynene? Null vipper? Hm, var hun litt for pen og velstelt for deg? Anonymous poster hash: b60ae...f82 Vippe extentions er ikke å være velstelt, det ser mer ut som ei russisk hore på vift. Anonymous poster hash: c0712...ae8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå