Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #1 Skrevet 24. mars 2016 Hovedsakelig vil jeg ta det pga at jeg har så mange arr i ansiktet og ujevn farge, å litt pigmentflekker.. Dette skal tydligvis hjelpe! Også ønsker jeg litt mer markerte kinn.. Noen her som har prøvd? Men man kan neppe ta dette når man er gravid eller ammer tenker jeg... Anonymous poster hash: ed236...eae
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #2 Skrevet 24. mars 2016 Just don't. Du ser sikkert hundre ganger bedre ut MED dine "feil og mangler," enn med Restylane. Anonymous poster hash: 7f473...6f4
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #3 Skrevet 24. mars 2016 Har ikke erfaring, men synes generelt at folk som tar dette ser litt oppblåste ut i ansiktet. Selv vurderer jeg Botox i sinnarynken, men trekker meg hver gang jeg tror jeg har bestemt meg..... Anonymous poster hash: 305b4...e23
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #4 Skrevet 24. mars 2016 Jeg har botox i kråketærne og Restylane i leppene! Dvs 0.5 i overleppen og 0.5 i underleppen. Altså mye mindre enn det som skal til for å lage duckface🙄 Er veldig fornøyd! Ser fresh og naturlig ut! Bare dempet de verste aldringstegnene! Legen jeg går til er veldig "streng"! Han er opptatt at man ikke skal se seg blind på det man gjør med ansiktet og sier ifra hvis man ønsker for mye! Anonymous poster hash: 13b81...842
megmegmeg Skrevet 24. mars 2016 #5 Skrevet 24. mars 2016 Mitt tips er å heller ta juviderm. Er en grunn til at flere og flere klinikker slutter med Restylane og går over til juviderm. 😊 Har forresten prøvd begge deler og er definitivt mer fornøyd med juviderm. Mer for pengene og varer mye lenger 😊 Pent naturlig resultat også😊👍🏻
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #6 Skrevet 24. mars 2016 Ja tok sjansen som 29 åring.. hadde så markerte smilerynker som går langs nesen og nedover. Hun brukte en sprøyte til 2000 på disse to pluss noen småarr. .. Jeg fikk et nytt liv! Hvorfor ikke bruke 2000 på det når man bruker det på frisør. Det varer ca 1 år og gir fuktighet og jeg ser fortsatt stor forskjell etter 1 år. Så hvorfor ikke? Usikker på om det er restylane jeg har. .. men det er noe som gir fuktighet. Anonymous poster hash: c4360...1ed
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #7 Skrevet 24. mars 2016 Ja tok sjansen som 29 åring.. hadde så markerte smilerynker som går langs nesen og nedover. Hun brukte en sprøyte til 2000 på disse to pluss noen småarr. .. Jeg fikk et nytt liv! Hvorfor ikke bruke 2000 på det når man bruker det på frisør. Det varer ca 1 år og gir fuktighet og jeg ser fortsatt stor forskjell etter 1 år. Så hvorfor ikke? Usikker på om det er restylane jeg har. .. men det er noe som gir fuktighet. Anonymous poster hash: c4360...1ed Har du fått noen kommentarer fra folk du kjenner som ser at du har tatt innsprøyting? Anonymous poster hash: fbb4c...18a
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #8 Skrevet 24. mars 2016 Teosyal kiss! Varer enda etter over 2 år: Anonymous poster hash: cbd88...366
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #9 Skrevet 24. mars 2016 Hvorfor, jenter? Dere ser jo bare rare ut! Anonymous poster hash: 7f473...6f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå