Gå til innhold

Flere enn meg som er helt alene i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet er med faren i påska og for første gang er jeg alene. Reiser til familien min i morgen. Har det fint men det er så rart...

Anonymous poster hash: 897df...3fb

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Ja! I dag er det bare meg hjemme, det er herlig! Alle barna driver med pappagreier nå, i alle fall i noen timer framover.

Skrevet

Ja, jeg er også alene. Mann og barn dro på hytta i går så jeg skulle få en dag alene. Herlig! Men også veldig rart og tomt...

Skrevet

Ja. Jentungen er hos pappa'n sin 😢heldigvis har jeg gode venner som tar meg ut på fest i kveld slik at jeg ikke sitter alene i kveld!får henne hjem til lørdag ❤

Anonymous poster hash: 056a1...67c

Skrevet

Ja, jeg er helt alene. Barnet er hos pappaen sin i påsken. Jeg skal ut med venner i morgen, ellers ingenting. Er litt rar følelse, men tenker at det blir som en vanlig helg. Skal prøve å nyte å være fri. Trene litt, sove lenge, dusje leeenge med hårkur og stell, drikke vin, spille høy musikk. He he, trøster meg selv nå merker jeg Liker aller best når barnet er hjemme.

Anonymous poster hash: 93774...9d9

Skrevet

Ja, barna er hos faren sin. Jeg koser meg masse. Vet at jeg begynner å savne de i løpet av helgen, og at det blir godt å få dem hjem. Men akkurat nå nytes det bare med stillhet og batterilading på høyt nivå :D

Anonymous poster hash: e7c20...b54
Skrevet

ja og jeg nyter det :) men ser mini i morgen igjen :) da skal jeg også på hytta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...