Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #1 Skrevet 24. mars 2016 Hvordan er formen? Anonymous poster hash: 28c1d...614
❤lille stjerne❤ Skrevet 24. mars 2016 #2 Skrevet 24. mars 2016 Veldig bra rundt den tiden i begge svangerskapene mine. Var litt trøtt og kvalm frem tilnuke 10 cirka, deretter en god periode til uke 20 cirka. Så ble det halsbrann, kynnere og sånt, men for det meste frisk og grei form.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #3 Skrevet 24. mars 2016 Rundt uke 18 var jeg fortsatt skikkelig dårlig i formen. Stabiliserte seg vel ikke før nærmere uke 20, nå er jeg i uke 25. Anonymous poster hash: d4e4e...2b1
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #4 Skrevet 24. mars 2016 God form men konstant og kronisk trøtt. Jobber mye, ca 125%. Er i seng ca 20.30 hver kveld og har null overskudd til hverken tv, sosialt, mann eller andre barn. Håper det gir seg snart. Anonymous poster hash: 23057...ce9
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #5 Skrevet 24. mars 2016 Når jeg var mellom 16 og 18 uker begynte jeg endelig å få tilbake energien min! Nå er jeg uke 25 og har masse overskudd! Anonymous poster hash: 7a4d2...be3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå