Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #1 Skrevet 24. mars 2016 Jeg leste at hvis man ssnorker så hjelper det å legge seg på siden eller magen..Men nå når jeg er forkjølet så ssnorker jeg om jeg ligger både på magen og siden også!!! Mannen har bedt meg snu meg noen ganger i natt så derfor vet jeg det...Men mannen snorket også i natt når han sov på siden eller magen..Trodde man bare snorker om man lå på rygg jeg 😜 Anonymous poster hash: e9b6f...90d
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #2 Skrevet 24. mars 2016 Det kommer jo an på årsaken til at man snorker da. Når man er tett/forkjølet hjelper det å snyte seg. Anonymous poster hash: cd3f0...0fd
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #3 Skrevet 24. mars 2016 Det kommer jo an på årsaken til at man snorker da. Når man er tett/forkjølet hjelper det å snyte seg. Anonymous poster hash: cd3f0...0fd Må man virkelig det altså 😂 Hvem snyter seg når man ligger å sover a??? Våkner man så snyter man seg! Anonymous poster hash: e9b6f...90d
TPK Skrevet 24. mars 2016 #4 Skrevet 24. mars 2016 Man kan snorke i alle stillinger hvis det er tett nok.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #5 Skrevet 24. mars 2016 Man kan snorke i alle stillinger hvis det er tett nok. Jeg pleier ikke å snorke slik som etter at jeg ble forkjølet..Kan det ha med forkjølelsen å gjøre? Bruker nesespray så nesa er ikke så tett,men er litt slimete i halsen så lager litt snorkelyder innimellom hvis jeg puster med åpen munn også på dagtid 😛 Anonymous poster hash: e9b6f...90d
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #6 Skrevet 24. mars 2016 Må man virkelig det altså 😂 Hvem snyter seg når man ligger å sover a??? Våkner man så snyter man seg! Anonymous poster hash: e9b6f...90d Jeg har aldri sagt at noen må noe som helst, så det er ikke nødvendig å bli frekk. Jeg sa at det hjelper. Normalt sett, når JEG er forkjølet og tett, våkner jeg av st mannen min dulter borti meg fordi jeg snorker. Da snyter jeg meg, og det hjelper. 😱😱 Anonymous poster hash: cd3f0...0fd
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #7 Skrevet 24. mars 2016 Mannen min snorker på ryggen, på siden, på magen, stående, sittende og av og til også i våken tilstand. Hele året rundt. Anonymous poster hash: f7a1b...b83
Ylva og Mathilde Skrevet 24. mars 2016 #8 Skrevet 24. mars 2016 Mannen min snorker på ryggen, på siden, på magen, stående, sittende og av og til også i våken tilstand. Hele året rundt. Anonymous poster hash: f7a1b...b83 Akkurat sånn var eksmannen min og, holdt på å klikke. OGSÅ BLE HAN SUR NÅR JEG DYTTET BORTI HAM! Dessverre er kjæresten min også en snorker (hvem designet ganeseilet til menn egentlig? Håpløst patent), men han er heldigvis lydløs hvis han ligger på magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå