Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #1 Skrevet 23. mars 2016 Blir sprø.. er bare på det ene. Er ikke forkjøla hellet 😕 Anonymous poster hash: 0cba6...e1a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #2 Skrevet 23. mars 2016 En jeg kjenner har en kronisk tett tårekanal som de ikke kan/vil gjøre noe med. Han har en tårekanal som har vokst sammen, tror jeg. Men hvis det "bare" er at de tetter seg pga. litt puss så kan det hjelpe å legge en varm klut (38 grader varm eller varmere - jeg bruker varmere) på øyelokkene litt, og så klemme forsiktig på kantene av øyelokket (kanten der øyevippene sitter). Det tipset fikk jeg av en optiker for noen år siden. Anonymous poster hash: d25f7...b6c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #3 Skrevet 23. mars 2016 En jeg kjenner har en kronisk tett tårekanal som de ikke kan/vil gjøre noe med. Han har en tårekanal som har vokst sammen, tror jeg. Men hvis det "bare" er at de tetter seg pga. litt puss så kan det hjelpe å legge en varm klut (38 grader varm eller varmere - jeg bruker varmere) på øyelokkene litt, og så klemme forsiktig på kantene av øyelokket (kanten der øyevippene sitter). Det tipset fikk jeg av en optiker for noen år siden. Anonymous poster hash: d25f7...b6c Takk,da skal jeg prøve det 😊 Anonymous poster hash: 0cba6...e1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå