Gå til innhold

Gravid og luft i magen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips til noe jeg kan gjøre for å redusere mengden luft? 

Er gravid i uke 24 og har plutselig fått utrolig mye luft, noe som er fryktelig ubehagelig, spesielt dersom vi er på besøk på kveldstid. 

 

Noen som har hatt samme problem som har tips?  :frustrert:  :frustrert:



Anonymous poster hash: 98b46...0eb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unngå kullsyre, svisker, bønner, kål, løk, kunstig søtning.

 

Anonymous poster hash: 0ecc5...e7a

Skrevet

Kullsyre har jeg ikke klart hele graviditeten, kål og svisker spiser jeg ikke og løk/bønner har jeg kuttet ekstremt ned på.

 

Til vanlig bruker jeg løk/hvitløk daglig i maten

 

Anonymous poster hash: 1bb3e...8e1

Skrevet

Kullsyre har jeg ikke klart hele graviditeten, kål og svisker spiser jeg ikke og løk/bønner har jeg kuttet ekstremt ned på.

 

Til vanlig bruker jeg løk/hvitløk daglig i maten

 

Anonymous poster hash: 1bb3e...8e1

Løk kan være fæl til å gi luft i magen, spesielt rå løk. Og du bør heller ikke legge en halv rå løk tilbake i kjøleskapet, den produserer ett eller annet som ikke er bra for magen, husker ikke hva det var

 

Anonymous poster hash: 51159...de0

Skrevet

Er det løken så er det isåfall veldig rart at det er så mye værre nå når jeg ikke bruker løk daglig og går flere dager uten- normalt ville jeg spist løk hver dag.

Er absolutt ingen forskjell på om jeg spiser løk eller ei heller så tviler på at det er det.

 

Anonymous poster hash: 1bb3e...8e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...